Renovering når det bliver kunst !
Renovering når det bliver kunst !
Yderligere forklaringer, glem det, dette er formentlig det bedste jeg nogensinde har set
http://www.digitalcorvettes.com/forums/showthread.php?t=93083
Lykkemark
-
Re: Renovering når det bliver kunst !
...specielt når man læser videre og finder ud af at han kun er 18 år! Det vildeste jeg har set var en på corvetteforum der skar sit birdcage op i 4 dele for at få det elektro-galvaniseret.
Jeg er selv 37 og kan knap nok skifte olie på min vette.....det der er simpelthen et klasse eksempel på hvordan man kan gøre tingene, og gøre dem ordentligt. Hatten af for knægten, i en alder af 18 og så allerede have en så stor faglig stolthed for det han laver....jøsses 

Alder er faktisk en af de ting som kan blive en hindring men det er med omvendt fortegn.
Jo yngre man er jo mere gå på mod og mindre bekymringer har man ofte over for sådannet et projekt.
Da jeg var 16 skilte jeg min første VW bobble til atomer og byggede den om med choppet tag, hjemmelavet
sænkningskit osv, smed en porche motor i den og jeg malede den selv
og det var uden nogen bekymringer, jeg var sikker på at alt kunne lade sig gøre,
kun 2 år senere gjorde jeg det samme med en gammel Ford granada som fik en 289 mustang motor.
Mange af de ting jeg kastede mig ud i den gang ville jeg ikke begynde på idag hvor jeg er 40år.
';knægten'; her er meget omhyggelig
men han har stadig meget at lære, men det lader til at hans far er der for ham i form a vejledning.
Jo yngre man er jo mere gå på mod og mindre bekymringer har man ofte over for sådannet et projekt.
Da jeg var 16 skilte jeg min første VW bobble til atomer og byggede den om med choppet tag, hjemmelavet
sænkningskit osv, smed en porche motor i den og jeg malede den selv

kun 2 år senere gjorde jeg det samme med en gammel Ford granada som fik en 289 mustang motor.
Mange af de ting jeg kastede mig ud i den gang ville jeg ikke begynde på idag hvor jeg er 40år.
';knægten'; her er meget omhyggelig

Hej Piet
VW bobble,porche motor,FORD,,,,,,,
nu forstår jeg din bil :)
Brian
VW bobble,porche motor,FORD,,,,,,,
nu forstår jeg din bil :)
Brian
:) jeg tror ikke jeg har nogle ford stumper i min Corvette! arghh Tremec gearkassen bliver brugt i Ford..., men er der ikke noget med at du har en gearkasse som er bygget af Toyta racing team i din?