Her er så mit lille projekt

Alm. snak
Gæst

Her er så mit lille projekt

Indlægaf Gæst » 31. jan 2008, 20:26

Jeg har altid gået med ideen om at sætte en amerikaner bil i stand og da jeg fik anskaffet mig en C3 sidste forår blev ideen ikke kun til en ide, men en besættelse. Jeg har nu været igang i en 3 måneder og  mangler kun at få malet chassiet og så skal man til at samle igen og da det er første gang kan det jo nok give lidt problemer selvom man læst alverdens manualer, taget billeder og skrevet side op og ned for at huske hvordan man skilte vetten ad, men med dette forum skal det jo ikke blive noget problem at få lidt gode råd, så vetten bliver hel igen 

Jeg har også bestilt et par forbedringer til vetten, så den får en ny alukøler, kølerramme, vandpumpe, hooker headers, 2 1/2'; rustfri udstødning, bremse og brændstofrør, kpl. ledningsnet, måtter kpl., ruderamme skiftet, frontrude, krængningsstabilisator kit 1'; for, justerbare støddæmper for og bag, kpl. remhuls kit, strutrodkit og endelig en nu kulfiber fjeder bag

Og oven i hatten har jeg købt en ny garage med hus til, ved endnu ikke hvad huset skal bruges til, men det kan jo altid lejes ud 

Her er et par billeder fra maleren inden den får den sidste omgang.

God fornøjelse med jeres projekter og håber vi ses til alle de gode træf der er i kalenderen 

kim l

re:Her er så mit lille projekt

Indlægaf kim l » 31. jan 2008, 22:29

Hej Miho Jeg har fulgt lidt med på sidelinen, hvad du går og laver, jeg tager hatten af for det, sjovt nok gik jeg og tænkte på lige din bil idag, og så er du på forum i aften, jeg står med et projekt magen til, min var var bare rustet væk i hele birdcage, hvor bor du i landet,? ham der skal male din bil hvor bor han? for jeg leder efter en maler som kan det med glasfiber, du kan skrive til min mail kimlaugesen@stofanet.dk Mvh Kim

Ilse

Re: re:Her er så mit lille projekt

Indlægaf Ilse » 1. feb 2008, 08:00

Hej Michael

det ser ud som det går i den rigtige retning så der er håb vedr. traf i 08, du må ringe hvis du skal have en hånd med vetten  

Hilsen Michael

Gæst

Indlægaf Gæst » 1. feb 2008, 20:44

Hej Michael

En ekstra hånd vil jeg da ikke sige nej til, chassiet bliver grundet i weekenden og skal så males i næste uge, sidder lige og laver de sidste rettelser i min bestillingsliste til Firstmile, så forventer at jeg skal til at samle inden for de næste par uger.

God weekend 

Michael

John #817

Indlægaf John #817 » 1. feb 2008, 21:02

Det ser godt ud Miho.

1968Cab

Indlægaf 1968Cab » 1. feb 2008, 22:20

Hold kæft et vrag, du dér har gang i Miho! Hvad er det for en idiot, der har solgt dig den? ;-)

Piet

Indlægaf Piet » 1. feb 2008, 22:31

Det er en fornøjelse at se når en Corvette bliver lavet så grundigt, der er ikke mange skruer tilbage i det karosseri.
Ser rigtigt godt ud Michael 

Glæder mig til at se det færdige resultat

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 2. feb 2008, 00:01

Hey Michael

Bare klø på, det gør det bare mere fedt at køre i den til sommer ... held og lykke 

Gæst

Indlægaf Gæst » 2. feb 2008, 09:11

Hej Piet

Der er ikke en eneste skrue i karros eller chassi alt er skilt ad, bolte og møtrikker er til galvanisering. Det giver projektet lidt ekstra krydderi når der skal samles 

Ilse

Indlægaf Ilse » 2. feb 2008, 09:27

Du ringer bare når du mangler den hånd på mobil 30 26 06 39

vette hilsen 
Michael

Tilbage til "Generelt forum"