Kommende Street Race

Alm. snak
merc

Kommende Street Race

Indlægaf merc » 15. dec 2007, 10:48

Der vil i 2008 blive afholdt 5-8 Street races, 3-5 på Sjælland (ved Bella Centret, Avedøre Holme og Køge) og 3-5 i Jylland. Løbene kommer formentlig til af foregå som en såkaldt ';DASU Cup';. Alle kan deltage (!) og der kræves ikke licens - blot en endags licens som købes ved hvert løb.

Jeg er blevet Corvetteklubbens koordinator på ovenstående og opfordrer selvfølgelig til, at folk melder sig til disse løb - dels som udøver MEN også som ';officials'; til alt det praktiske. (koner er også velkomne til at melde sig)

Mere info vedr. datoer m.m. kommer efter den 20 Jan. når der har været afholdt møde med DASU.

Jeg håber meget på, at der fra Corvetteklubbens side, kan lave et udvalg, som kan hjælpe med til, at arrangere alt det praktiske, ved disse arrangementer.
Så jeg mangler 5-6 friske Jyder og Sjællendere, samt Fynboère. Det kunne jo være rigtig fedt hvis der stod 40-50 Corvetter til sådan et arrangement, ikk!!!!

Sku man lige nævne, at der er betydeligt flere arrangementer end dem Dasu er med i.
Her er en liste stjåldent fra et andet forum på løb der allerede nu skulle være helt på plads til 2008:

Lørdag den 5. april Holeby (Legal Streetrace)

Lørdag den 10. maj Sindal (402meter.dk)

Lørdag den 24. maj København (DASU klub)

Lørdag den 31. maj Holeby (Legal Streetrace)

Lørdag den 21. juni Aalborg (Streetracing.dk)

Lørdag den 16 august København (DASU klub)

Lørdag den 23 august Sindal (402meter.dk)

Lørdag den 30. august Holeby (Legal Streetrace)

Lørdag den 14 september Aalborg (Streetracing.dk) 

Hilsen Brian

Lars #510

re:Kommende Street Race

Indlægaf Lars #510 » 15. dec 2007, 21:27

Hvad er et street race?

david

Re: re:Kommende Street Race

Indlægaf david » 16. dec 2007, 12:35

Lovlige 201/402 meters løb hvor alle kan deltage med politi/ambulance til stede:

Tilbage til "Generelt forum"