Ja han er en festlig fyr.
Jeg læste på Corvette-forum i U.S. at han også bruger eller har brugt et andet navn.
Men jeg var tæt på at spilde penge på billet til L.A. Havde booking.
John
Priser på C2/C3
re:Priser på C2/C3
ja tro det eller ej, men i usa kan man møde den holding at det ikke er så slemt endda at snyde en udlænding, man bliver 'hometowned'.
Re: re:Priser på C2/C3
Hvis man køber ubeset, er det værd at overveje at bruge 400-800$ på en uvildig undersøgelse før man sender penge.
Re: Priser på C2/C3
Jeg kender godt de forskellige foraer, såsom ProTeam, Usedcorvettesforsale, americanstreetmascines og mange flere. Så er der selvfølgelig Ebay - det turde jeg godt nok ikke.
Hvis jeg bare kigger på beskrivelserne af bilerne (65'er 396 og en 66'er 427 model coupe), såsom maching numbers, farve, dokumentation, katagorier (stand) - så virker det unægteligt som om to ens biler kan koste alt mellem knap 80K og optil omkring 120K. Så det er lidt en jungle, og det ville have været godt hvis der havde eksisteret en generel oversigt - men det gør der altså ikke...
...jeg er blevet snydt engang, så jeg er blevet lidt mere forsigtig
Hvis jeg bare kigger på beskrivelserne af bilerne (65'er 396 og en 66'er 427 model coupe), såsom maching numbers, farve, dokumentation, katagorier (stand) - så virker det unægteligt som om to ens biler kan koste alt mellem knap 80K og optil omkring 120K. Så det er lidt en jungle, og det ville have været godt hvis der havde eksisteret en generel oversigt - men det gør der altså ikke...
...jeg er blevet snydt engang, så jeg er blevet lidt mere forsigtig

Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969