Survivor kursus V/ Allan Holmlund

Alm. snak
cab73

Survivor kursus V/ Allan Holmlund

Indlægaf cab73 » 2. dec 2007, 12:09

Hej.

Jeg var lørdag 01/12 07  til survivor kursus. 

Jeg må sige der gives fuld valuta for pengene. Allan er fantastisk til at fortælle om den bil som vi alle holder så meget af og han øser ud af sin viden på en ligefrem og naturlig måde som jeg sjældent har oplevet. Man får hurtigt fornemmelsen at man står overfor en person der virkelig brænder for at netop DU skal få noget brugbart med derfra, hvilket jeg så sandelig også gjorde.

Allan åbner sit private hjem for deltagerne og alle har frie tøjler til at kigge og spørge om alt vedr bilerne på værkstedet.
Dette kursus er mere end guld værd for personen der står overfor at købe sin første vette eller for den der ønsker at udvide sin basale viden om den legendariske sportsvogn. Den viden Allan formår at dele ud til deltagerne bidrager 100% med til at man ikke vil gå hen og købe ';katten i sækken';

Hele køreturen hjem gennemgik jeg gang på gang kursets indhold i hovedet og næsten for hver sætning der gik gennem mine tanker affødtes et el flere spørgsmål vedr. min egen 73 cab.

Denne ny-opståede nysgerrighed resulterede i at jeg som det første røg ud i garagen og startede en tro gennemgang magen til den Allan havde vist os på kurset. Først et stykke tid efter opdagede jeg at jeg kravlede rundt på gulvet uden at have skiftet tøj først !!

Kurset har bidraget til at jeg holder 100 X mere af denne bil end jeg gjorde inden samt det er herligt at opleve en person som Allan der virkelig brænder for ';surviving of the real Corvette spirit';

Tak Allan

Mvh Henrik

Gæst

Re: Survivor kursus V/ Allan Holmlund

Indlægaf Gæst » 3. dec 2007, 20:27

Kan kun følge trop, kanon kursus, kan kun anbefales.

Nils-C3

Re: Survivor kursus V/ Allan Holmlund

Indlægaf Nils-C3 » 3. dec 2007, 21:42

Hej; endnu et positivt feed-back på Allans kursus.
Jeg var i Sverige d. 24-11. på omtalte kursus, og fór hjem bagefter, blot for at finde ud af, at jeg IKKE havde købt ';the cat in the sack'; i Florida i sommer. Jeg kan nu, på trods af min mangeårige bilerfaring, ånde lettet op, og være endnu mere glad for min ´73 cab, -samt at jeg deltog i ovennævnte kursus.
Hilsen Nils Støttrup.

Tilbage til "Generelt forum"