resevedele

Alm. snak
kurt T H

re:resevedele

Indlægaf kurt T H » 20. okt 2007, 00:34

Fint Piet Jeg venter spændt på hvad i får på lager jeg ved Carsten fra Give ccd medlem har en kontakt til leje skift i bag måske han kan bruges til evt ombytnings nav??

Piet

Re: re:resevedele

Indlægaf Piet » 20. okt 2007, 01:57

Baghjulslejer, nav osv er ikke noget problem, du ringer bare, selve det mekaniske arbejde med at afmontere bagsvingerne  osv har vi dog ikke tid tid pt.

Hvis du/i skal have skifte spindel/nav så vær sikker på at i får et kvalitetsnav, dem de har til salg hos ECklers er støbt i Brasillien og ike specielt god kvalitet. det er ikke lige til at se men ud over dårlig kvalitet stål så kan der være temmeligt meget runout på dem, jeg ved af erfaring at de originale spindler på min 68'er  holdt langt bedre end en de nye jeg fik fra Ecklers.

Det var først efter lidt gransken jeg fandt nogle i bedre kvalitet til stort set samme pris endda, det samme gør sig gældende for bagtøjsdele, såkaldte renoverede kaburatorer, styrhuse osv der er desværre en masse skrammel på markedet.

med hensyn til almindelige pyntedele o.l. så bliver det meste lavet i kina, brasillien, indien osv det er af temmeligt svingende kvalitet, nogle dele er dog stadig til at få fra GM eller USA/Canadiske  firmaer  jeg kan på det varmeste anbefale reservedele herfra, det er mere end de ekstra penge værd.

Tilbage til "Generelt forum"