Grimmeste bil nogensinde

Alm. snak
LasseG436

Grimmeste bil nogensinde

Indlægaf LasseG436 » 15. okt 2007, 13:49

Så lige denne på ebay, det er nok den grimmeste bil jeg nogensinde har set, den er så grim at den næsten er charmerende.

Er der nogen der kan komme op med noget der er grimmere? (vrag tæller ikke)

Piet

re:Grimmeste bil nogensinde

Indlægaf Piet » 15. okt 2007, 14:56

Jeg syntes den er langt kønnere og chamerende end den pimpede brun/gule sag du linkede tidligere :) jeg ville ikke have noget imod at blive set i den her bil.

Roald #606

Re: Grimmeste bil nogensinde

Indlægaf Roald #606 » 15. okt 2007, 14:57

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 15. okt 2007, 15:01

Den gule ligner noget fra et Anders And blad, men den ser da i det mindste sjov ud 

Men ja, enig med Piet i forhold til den der mcdonalds bil.

Bogild

Indlægaf Bogild » 15. okt 2007, 17:50

Verden er underlig facinerende

Hvad er grimt - hvad er ikke grimt, det er vel øjet der ser... 

Ja, - denne misforståede hot ';roe'; eller nærmere bestemt ';bedstemor And bil'; er prisen, for et folk og deres manglende respekt for noget som helst. Jeg vil aldrig helt forstå amerikanernes lyst til at ødelægge alt,  -det er måske fordi lorted ikke helt virkede så godt fra starten, at man finder trøst i at udstyre en ynkelig gammel bil med en stor motor, kæmpehjul og så en pisgul farve (morgenpis). sejt...! Jeg har den samme følelse for dette fænomen som når jeg ser på min datters omgangskreds af drenge, der ikke kan få bukserne op om røven fordi de bilder sig ind at de er smarte. Det er ikke smart og det bliver det aldrig. Hvor helv...søren - Hvor har de set det henne. i USA vel...

Derfor er det da så sejt at alle vi, kære med-medlemmer, har samme interesse nemlig Corvetterne, lige fra C1 til 6... Her er ingen slinger i valsen, det er den rene kunst fra ny, selv om lorted også går i stykker hele tiden, det er jo en charme mere... 

Jeg nyder dine ';købs-indlæg'; Lasse, mange er fede, men nogle af dem er rene katastrofer... set med mine øjne...

Finn B

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 15. okt 2007, 18:39

Piet skrev ';jeg ville ikke have noget imod at blive set i den her bil'; 
Hmmm det får vi at se, PIET når du skriver sådan noget, så blev jeg jo nødt til at købe den, så det er hermed gjort.

Bogild

Jeg er glad for at du nyder mine købs-indlæg, jeg har flere gange frygtet at i medlemmer ville opfatte dem negativt.

Jeg er enig i at en corvette er en kunstgenstand, så ham der har lavet en limo ud af en burde dømmes som galejslave på en indonesisk flodpram.

Lasse

david

Indlægaf david » 15. okt 2007, 19:08

Synes det er en sej hotrod og der er respekt for den originale karrosse, den er nemlig ikke blevet choppet, udenover den mangler en bigblock er den klar til toldsyn :-)

Bogild

Indlægaf Bogild » 15. okt 2007, 19:28

Lasse
Nu kan jeg jo ikke vide hvad andre i klubben vil mene om dine indlæg, kun hvad jeg, -een ud af ca 500 mener. Først og fremmest vil jeg mene, at vi skal være her allesammen.

Nu er jeg relativ ny i klubben og glæder mig helt vildt til at møde jer til årsmønstring (eller hvad det nu hedder) Jeg har allerede mødt nogle dejlig vette-mennesker fra Vejle (før ';vi'; fik tændingsproblemer) Dem glæder jeg mig til at møde igen og også Piet, som jeg er startet at handle lidt stumper med, bliver jo let genkendelig i sin gule ';sag'; til sommer... ha ha ha, godt gået Lasse.... 

Finn

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 15. okt 2007, 20:28

Mu skriver Lasse: ';Er der nogen der kan komme op med noget der er grimmere? (vrag tæller ikke) ';

Så synes jeg der er et eller andet ved dette billede som jeg mener har en chance i den turnering:

Lykkemark

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 15. okt 2007, 20:47

LYKKEMARK

KAN DU STRAKS FÅ FJERNET DET BILLEDE, ELLERS VIL DET FÅ KATASTROFALE FØLGER...................

Tilbage til "Generelt forum"