.....En lille idè.....

Alm. snak
Allan#271

.....En lille idè.....

Indlægaf Allan#271 » 16. jun 2003, 01:31

Nu når vi mødes så mange vette ejere til det årlige sommertræf , så kunne det være en ide om ikke man kunne lave et lille stumpemarked samtidig . Jeg er sikker på at der er andre end mig der har lidt stumper liggende ,og samle støv. Ja Piet du har vel næsten en 'komplet' motor liggende :-) . ROMMEL du har snakket om at du også har en del liggende....(Hvis ikke du har solgt dine side vent louvers vil jeg gerne købe disse ). Denne annoncering af stumpemarkedet skulle så selvfølgelig være med i CCD . Og så lige en ting mere ( 2 idèr). Under 'corvetter sælges' kunne der også være en side tilsalg/købes Corvette dele.....Lad høre hvad bestyrelsen og andre siger til dette .......

Vettehilsen Allansan

(udmeldt) ClausX

Re: .....En lille idè.....

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 16. jun 2003, 02:24

Det er rigtig gode ideer, Allan. Jeg vil gerne sende en e-mail ud til alle de potentielle deltagere, så de kan have dette for øje. Jeg håber dog, at de fleste vel nok kan finde ud af at informere andre om hvad de måtte ønske at sælge/købe, enten via dette forum eller køb/salg siden i CCD-nyt. Det er jo også allerede muligt at få annoncer om stumper på 'Corvetter sælges' siden ved at skrive til webmaster. Men, det ville selvfølgelig være bedre, at forummet blev udvidet med et 'stumpemarked'. Det har vi faktisk talt om i bestyrelsen, så det må vi håbe at web-Jesper får tid til snart.

Vettehilsen

Claus

Tilbage til "Generelt forum"