Hej
Jeg har konstateret, at nyeste nummer at CCD-nyt, som er tilgængeligt på hjemmesiden er nr. 4 - 2005. Er der en politik for, hvornår årets numre gøres tilgængelige på nettet, eller er det 'tilfældigt'.
Det kunne jo være god reklame for klubben at numrene hurtigst muligt lægges på hjemmeside.
MVH
Steffen
CCD-Nyt på hjemmesiden
Re: CCD-Nyt på hjemmesiden
Beklager, - der er mange gange rykket for de resterende numre ved bestyrelsen og det vides at den har rykket David, bl. a. på et fælles bestyrelsesmøde. Der skal bruges nogle PDF filer. Men der sker absolut ingenting.
Hej postmand og lillemor hvordan har hovedet det idag?????? var i til hill climp så jer ikke
Til Steffen,
Bjarne/webmaster ville med lille indsats kunne scanne bladet og laegge det ud paa hjemmesiden.
Til Bjarne/webmaster,
Jeg er lidt ked af at du gentagne gange bliver personlig i fora paa trods af aftaler om det modsatte.
Til Bestyrelsen,
Jeg vil opfordre bestyrelsen til at haandhaeve reglerne/aftalerne da jeg synes at det er daarlig reklame for klubben.
Over and out fra Baskerlandet
Bjarne/webmaster ville med lille indsats kunne scanne bladet og laegge det ud paa hjemmesiden.
Til Bjarne/webmaster,
Jeg er lidt ked af at du gentagne gange bliver personlig i fora paa trods af aftaler om det modsatte.
Til Bestyrelsen,
Jeg vil opfordre bestyrelsen til at haandhaeve reglerne/aftalerne da jeg synes at det er daarlig reklame for klubben.
Over and out fra Baskerlandet
-
Hi Guys, hermed lige en hilsen fra UK - solen skinner herovre, men V-8 buldren er desværre altid fra en Range Rover, US-biler er uhyre sjældne. Istedet ser man masser af bittesmå ældre engelske sportsvogne, men de er vel minimalistiske efter min smag... >:o(
Så selvom bilerne er billige, er der ikke noget at købe for min smag, så istedet er 'DUCATI-beholdningen' blevet udvidet med en 916 Mike Hailwood replica + en Monster S4 Senna - styret sidder jo heldigvis i midten på motorcykler, så de kan nemt tages med hjem engang når den tid er.
Nå, og nu til business:
Jeg syntes også vi skal tage utilfredshed person til person, det pynter ikke i det offentlige forum. Derfor ikke en masse ytringer fra min side, andet end min sædvanlige opbakning til David, for han har givet denne klub en masse igennem tiden.
Så hvis han har travlt, og døjer med at komme i bund med alle opgaverne, så lad os hjælpe ham istedet.
Jeg har allerede bidraget, for jeg har lavet de pdf-filer som er uploadet på sitet - lad høre, er der nogen der vil tage opgaven for David, med at på lavet pdf-filer af de nye numre?
Fortsat god sommer i DK...
Så selvom bilerne er billige, er der ikke noget at købe for min smag, så istedet er 'DUCATI-beholdningen' blevet udvidet med en 916 Mike Hailwood replica + en Monster S4 Senna - styret sidder jo heldigvis i midten på motorcykler, så de kan nemt tages med hjem engang når den tid er.
Nå, og nu til business:
Jeg syntes også vi skal tage utilfredshed person til person, det pynter ikke i det offentlige forum. Derfor ikke en masse ytringer fra min side, andet end min sædvanlige opbakning til David, for han har givet denne klub en masse igennem tiden.
Så hvis han har travlt, og døjer med at komme i bund med alle opgaverne, så lad os hjælpe ham istedet.
Jeg har allerede bidraget, for jeg har lavet de pdf-filer som er uploadet på sitet - lad høre, er der nogen der vil tage opgaven for David, med at på lavet pdf-filer af de nye numre?
Fortsat god sommer i DK...
Hej Jesper. det var sku da dejligt med lidt 'klub-ånd' her på hjemmesiden, det har vi manglet lidt, tak for dit arbejde, vi prøver nu at finde en der kan ligge dem ind på vor side - kan du evt sende dem til vor Webmaster vil det være kanon, Så skal Bjarne nok få dem ind. V8 vettehilsen fra Danmark - det regner- Per
helt enig Jesper har vist vejen !

-
.... desværre har jeg mine CCD-nyt liggende i DK og jeg befinder mig i UK, så jeg kan ikke få sendt bladene.... >:o(
Løsningen må være:
David brænder MS Publisher (eller hvad bladene nu er lavet i) filerne over på DVD og poster dem til Webmaster...
... som udskriver dem i PDF-format og uploader dem på hjemmesiden.
.... og fremover tilsender David en frisk fil til Webmaster, hver gang der er et nyt nummer af bladet, osv, osv.
Til gengæld vil jeg:
... manuelt skanne alle numre jeg har liggende fra FØR jeg startede som redaktør, dvs. en hel del af Marc's blade, brænde dem som pdf på DVD og sende den til Webmaster. Så har vi ihvertfald etableret historikken tilbage til jeg blev medlem, og det er ved at være nogle år siden.
Har vi en deal..???
Løsningen må være:
David brænder MS Publisher (eller hvad bladene nu er lavet i) filerne over på DVD og poster dem til Webmaster...
... som udskriver dem i PDF-format og uploader dem på hjemmesiden.
.... og fremover tilsender David en frisk fil til Webmaster, hver gang der er et nyt nummer af bladet, osv, osv.
Til gengæld vil jeg:
... manuelt skanne alle numre jeg har liggende fra FØR jeg startede som redaktør, dvs. en hel del af Marc's blade, brænde dem som pdf på DVD og sende den til Webmaster. Så har vi ihvertfald etableret historikken tilbage til jeg blev medlem, og det er ved at være nogle år siden.
Har vi en deal..???