generalforsamling 2007

Alm. snak
Allan#271

generalforsamling 2007

Indlægaf Allan#271 » 1. jul 2007, 22:54

§ 9 Adfær og opførsel
Stk. 1 Ved kørsel, når foreningen eller dele heraf er samlet, skal der udvises størst mulig hensyn til den øvrige trafik.
Stk. 2 I tilfælde, hvor et medlems handling på afgørende måde har eller har kunnet skade foreningen, vil eksklusion af medlemmet kunne ske.
Stk. 3 Afgørelsen om eksklusion foretages af bestyrelsen, og kan efter medlemmets skriftlige begæring behandles til endelig afgørelse på en generalforsamling, hvor det enkelte medlem har mulighed for at fremføre sine synspunkter. Generalforsamlingens afgørelse kan ikke indbringes for retten

Forslag til

stk 4

Medlemmer der forulemper bestyrelsens og redaktørens arbejde offentligt på klubbens forum , vil kunne ekskluseres.

Syntes efterhånden at det er på tide at der bliver lukket for disse indlæg fra medlemmer,hvor man fremlægger sine holdninger om bestyrelsens , redaktørens og webmasters arbejde offentligt på forummet i en meget skarp tone , istedet for at tage direkte kontakt til personerne . Hvad er stemningen for dette forslag

Roald #606

Re: generalforsamling 2007

Indlægaf Roald #606 » 2. jul 2007, 01:16

Nu ved jeg ikke om det bare er mig, men er det ikke lige skrapt nok? Det andet er dog heller ikke iorden.

Lykkemark

Re: generalforsamling 2007

Indlægaf Lykkemark » 4. jul 2007, 18:12

Hej Allan

Nu spørger du efter stemningen for dit forslag, og så får du hermed mit input.

Enhver fugl pipper med sit næb er der nogen der siger, og det er meget rigtigt. Det skrevne ord er en underlig størrelse, hvor opfattelsen af det pågældende indlæg ikke er upåvirket af ens egen sindsstemning og/eller ens egen evne til at formulere sig skrifteligt. Det skrevne ord mangler simpelthen 'kropssproget', eller sætningen man ofte bruger i en almindelig konversation: 'altså det jeg mener er'.

At ekskludere medlemmer af en interesseforening grundet deres evner eller eventuelt mangel på samme i håndteringen af skriftelig dansk, mener jeg er skudt over målet.

Der findes, uagtet at niveauet siges at være faldende, en god del mennesker der skrifteligt kan 'pakke endog særdeles grove fornærmelser ind', således at disse ikke nødvendigvis opfattes som sådanne, af Hr Menigmand.

Eksklusion skal ikke være noget der er i en 'gummiparagraf', hvor tingene afhænger af vind, vejr og personens eventuelle 'værdi' for en klub. En eksklusion skal ikke kræve den store sondring, for gør den det vil resultatet uvægerligt føre til en splittelse. Hvor er vi henne såfremt generalforsamlingen underkender bestyrelsens beslutning etc.

Jeg hælder til Martedals holdning, med samt en opfordring til at ringe til personen såfremt man ikke få svar.

Tak for ordet

Lykkemark

Tilbage til "Generelt forum"