Nogen der har erfaringer med hvad en omlakering af en vette skal koste?
Jeg har lige fået et tilbud af en auto/båd lakerer, der vil gøre følgende for 25.000
- Reparere alle skader i glasfiberen inkl. et par steder hvor lakken er boblet op og en skade i front fra en mindre påkørsel
- Omlakere bilen i (rigtig) rød igen, bilen er rød/orange nu.
- 3 gange klarlak med vådslibning imellem.
Maleren har lavet en del både med glasfiberpest, så han ved godt hvad det handler om mht glasfiber.
Jeg har som sagt ingen føling med hvad det skal koste at omlakere en vette, men jeg bliver da ikke helt taget i r*ven med den her pris eller hvad?
Priser på omlakering?
Re: Priser på omlakering?
Jeg har selv spurgt lidt rundt omkring og udfra de priser jeg har fået virker det rimelig billigt
Du må gerne sende hans kontakt info på peter.martedal@hotmail.com
Du må gerne sende hans kontakt info på peter.martedal@hotmail.com
Jeg synes bestemt også det lyder rimeligt. Og en bådmand må være den helt rigtige til at lege med Vetter.
Hvis din bliver fin, kunne jeg da også bruge han kontaktoplysninger.
Hvis din bliver fin, kunne jeg da også bruge han kontaktoplysninger.
En rigtigt flot lakering kan sagtens koste 40.000 og opefter, med det arbejde og de ting du beskriver der så lyder det ikke dyrt.
-
Det er umuligt at bedømme om prisen er høj eller lav.
Det afhænger helt af den kvalitet der leveres. Man kan vel få lakeringer til alt fra 10,000 af tvivlsom kvalitet og op til 35-40,000 af meget god kvalitet.
C3
Det afhænger helt af den kvalitet der leveres. Man kan vel få lakeringer til alt fra 10,000 af tvivlsom kvalitet og op til 35-40,000 af meget god kvalitet.
C3
Ja jeg er også med på ideen. Jeg skal også ha lakeret og lavet nogle småting på min.
Vil gerne betale hvad det koster. Prisen skal ikke være afgørende. Jeg hører gerne fra nogen der har gode kontakter
Jeg vil samtidig benytte lejligheden til at ønske alle medlemmer en rigtig god sommer
Vil gerne betale hvad det koster. Prisen skal ikke være afgørende. Jeg hører gerne fra nogen der har gode kontakter
Jeg vil samtidig benytte lejligheden til at ønske alle medlemmer en rigtig god sommer