Blad

Alm. snak
sørensen

Blad

Indlægaf sørensen » 19. jun 2007, 17:51

Har idag modtaget et blad ??

Allan#271

Re: Blad

Indlægaf Allan#271 » 19. jun 2007, 18:42

tillykke

david

Indlægaf david » 19. jun 2007, 19:56

Ja de blev afleveret til frankeringsservice igår kl 17, så det er da gået rimeligt hurtigt

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 19. jun 2007, 20:27

er du selv i tvivl??

Der er også dumpet et blad ind her...

Gæst

Indlægaf Gæst » 20. jun 2007, 21:02

Jeg modtog også et blad igår!

Efter min mening, syntes jeg at bladet mangler noget indhold. Det tog mig ca. 10 min. at læse det igennem... Siderne er tapeseret med reklamer med div. træf i indland og udland, forsikringer og div. forhandlere inden for dæk og fælge.

Bladet består af 34 sider, heraf er 15 sider reklamer, 2 sider fra formanden, 1 side om nye medlemmer, 12 sider med indlæg fra medlemmer og så lige 4 små sider med diverse.

Syntes at David gør et kæmpe stykke arbejde og ved at det kan være svært at smække sådan et blad sammen, stor applaus til ham. MEN, MEN, MEN.... Vi medlemmer bør virkelig tage os sammen, inkl. mig selv og få lavet nogle gode indlæg til bladet. Skriv om din kilerem der sprang, utætheder i motoren, dit klip i kørekortet eller skriv om de nye lækre dele du har fået monteret.

Alle de reklamer der er i bladet er jo også kun godt, de er med til at  finansere rigtig meget for os. Men glæden ved at åbne kuverten med bladet og sætte sig godt tilbage i sofaen, forsvinder faktisk lidt.

Ingen kritik til bladets udformning, kan godt lide at der er farver på alle sider og info vedr. træf er selvfølgelig en selvfølge. Men hvis bare 10% af klubbens medlemmer sendte David en mail med et inlæg, så tror jeg på at næste udgave blev dobbelt så tyk og mere spændende at læse.

Håber ikke at noget føler sig stødt over dette indlæg, hvis dette er tilfældet så giv mig venligst et kald. Mit tlf.: står på min profil.

God sommer og mange hilsner

Zean Nielsen

(udmeldt) Jesper Krarup

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 25. jun 2007, 00:13

Den evige kamp som redaktør er at få skaffet indlæg til bladet... 

I mine år som redaktør lagde jeg hårdt pres på nye medlemmer osv., men det blev ofte taget meget negativt op, på trods af at de ved indmeldelse havde fået at vide at klubben forventede et-eller-andet til bladet, om de og deres Vette.
David har travlt med at lave bladet, så den bedste måde at hjælpe ham på er efter min mening at tilbyde at hjælpe ham med at kratte indlæg til bladet ind - hvis man kan skaffe 5 indlæg, er det bedre end at bruge den samme tid på at skrive et enkelt indlæg.
Er der nogen der vil hjæle David med at skaffe indlæg, så giv besked her i forummet...

For mit eget vedkommende flytter jeg permanent til UK fra og med 01/07-07. På grund af problematikken med højre/venstrestyring ser man praktisk taget ingen klassiske US-biler derovre, så Vetten kommer til at stå opmagasineret nogle år herhjemme i DK.

... men der er mange Ducati'er derovre, så måske der kan tilføjes en nyere Duc til samlingen.... 

God sommer til jer alle + kom nu ud af busken med hjælp til at skaffe indlæg til bladet!!!

Tilbage til "Generelt forum"