Nyt medlem

Alm. snak
Lisander

Nyt medlem

Indlægaf Lisander » 11. jun 2007, 16:47

Hej allesammen, vil blot lige hilse på jer, da jeg netop har meldt mig ind som medlem. Jeg håber da at møde mange af jer til de arrangementer jeg i klubbladet kan se bliver afholdt. Min bil (Corvette C2 cabriolet fra 1963) lander først i Århus havn d. 02/08-07 men forhåbentlig bliver sommeren ved langt ind i september som sidste år :-) I vil formentlig også støde på en hel del spørgsmål fra min, side da jeg aldrig har ejet en amerikaner før, og ikke selv aner det fjerneste om motorer :-) Pt. leder jeg med lys og lygte efter en garage hvor jeg kan opbevare bilen i vintersæsonen. Er der nogle herinde der har kendskab til firmer/personer hvor man kan henvende sig for at leje et sted der er til at betale? Jeg bor i Ølstykke, men det er nu ikke et krav at garagen skal være i umiddelbar nærhed, blot det ikke er en dagsrejse jeg skal ud på for at få fat i bilen :-)

Kenneth Hansen

Re: Nyt medlem

Indlægaf Kenneth Hansen » 11. jun 2007, 19:12

Tillykke med bilen !

Men 2/8 ... hrmm ...det kan virke som lang tid når vejret er godt, men som du siger, sommeren kan jo vare længe

kim l

Indlægaf kim l » 12. jun 2007, 00:35

Hej

Tillykke med bilen, du skal prøve at kontakte div landmænd i nærheden af hvor du bor, de skulle nok have plads til sådan en bil, kender et par stykker som har været heldig met dette.

MVH

Kim

(udmeldt) Anders

Indlægaf (udmeldt) Anders » 12. jun 2007, 00:52

Tillykke tillykke - dejligt med lidt flere C2'ere til at jævne C3 bilparken ud. Har du ikke billeder af 'dyret' et sted? Ølstykke er jo 'hjemegnen', så der er det godt at vide hvad der kører rundt i området og hvor de hører til, når de bliver passeret

Torben H

Indlægaf Torben H » 13. jun 2007, 00:15

Hejsa og velkommen!

Tillykke med bilen, jeg er også nyt medlem og er ved at handle ny gammel C3 i øjeblikket (lige op over) i øjeblikket ejer jeg kun 1/5 ;o) jeg er sikker på at med det Co2 udslip vi hjælper Amerikanerne af med, kan vi godt holde sommeren igang lidt længere herhjemme. I øvrigt er her masser af gode råd fra venlige ligesindede at hente det har jeg nyt godt af.

ses Torben

Tilbage til "Generelt forum"