C3 convertible 72

Alm. snak
Torben H

C3 convertible 72

Indlægaf Torben H » 1. jun 2007, 01:46

Er der nogen her på forum som vil hjælpe mig med et kik på billeder på en mulig stingray som jeg har på hånden hvis jeg ønsker den ?

Det er en C3 Convertible fra 1972 ;o) Ja I har fået overbevist mig om frisk luft er sundt ;o) 

Den er ikke helt som jeg havde tænkt mig, men det kan den vel blive en dag ?

Som jeg ser den skal den blandt andet have nye forlygte paraboler og kofanger foran det er jo til at overse, men om resten er værd at købe ??? hvad siger du ?

Jeg ved man ikke kan købe efter billeder, men et godt råd fra jer vil jeg være glad for. Og et sted skal man jo starte. Hvis du har kikket og vil give din mening til kende er jeg glad også hvis du mener jeg skal holde mig langt væk fra den.

Se her :  http://www.mcfm.dk/stingray/

kim l

Re: C3 convertible 72

Indlægaf kim l » 1. jun 2007, 09:40

Hej Torben

Køb aldrig efter billeder, lige meget hvad de siger, jeg købte min efter billeder, og den var renoveret, og det vil sige ny malet nyt crom og mange andre nye stumper, men tak for kaffe jeg er kommet på arbejde. Bird Cage var væk i rust den foreste del med rude rammen, mit råd til dig, køb aldrig for den er besigtet af dig selv eller en du kan stole på, og står den i US tag over og se den de penge er givet godt ud.

Med venlig hilsen

Kim

Piet

Re: C3 convertible 72

Indlægaf Piet » 1. jun 2007, 11:47

Jeg tror ikke man kan finde dårligere billeder at købe en bil ud fra, de viser absolut ingenting omkring standen af bilen, måske er det bevidst?

Tilbage til "Generelt forum"