Er der ikke en blandt vore medlemmer, der kunne lave nogle navneskilte til deltagerne på sommertræffet.
Nogle deltagere kender vi allesammen navnene på, men der er også en masse nye medlemmer som vi ikke kender ved hvad hedder.
Det er også lidt pinligt at stå og snakke med en som man har mødt 10 gange og som tiltaler en ved navn, ikke lige kan huske hvad Han/Hun hedder.
Evt. navneskilt med både Navn og kaldenavn på forumet, så man lige får sat navn på alle de sjove kaldenavne som folk har givet sig selv. F.eks. 'Glasmand' 'ClausX' 'usa1' osv.
Hilsen Flemming.
Vedr. Sommertræf....
Re: Vedr. Sommertræf....
Ja... jeg har også problemer med at huske hvem der er hvem, men det er jo noget der kommer med alderen...
Nå spøg til side, det er en rigtig god ide, som kunne være til megen hjælp.
Nå spøg til side, det er en rigtig god ide, som kunne være til megen hjælp.
-
Hej Flemming
Rigtig godt forslag, som jeg vil bakke op om, og så skal iv jo også lige huske vores bedre halvdele, som ikke alle er aktive i forummet.
MVH
STEFFEN
Rigtig godt forslag, som jeg vil bakke op om, og så skal iv jo også lige huske vores bedre halvdele, som ikke alle er aktive i forummet.
MVH
STEFFEN
Rigtig god ide Flemming.
Så håber vi bare der er en IT 'nørd' der kan lidt mere end vi andre.
Hvis ingen melder sig frivilligt, kan jeg måske arrangere det med kollegers hjælp.
Men Jens - hvor er du ..??
Så håber vi bare der er en IT 'nørd' der kan lidt mere end vi andre.
Hvis ingen melder sig frivilligt, kan jeg måske arrangere det med kollegers hjælp.
Men Jens - hvor er du ..??