Så er der en opdatering på træfkalenderen: http://www.club-corvette.dk/pages/calendar/show_event.asp?id=66
Jeg sørger for drikkevarer og en sandwich til deltagerne, så sulten kan holdes fra døren :-) Du må meget gerne give mig et ring, en mail eller her på forum, om du/i deltager, så jeg ved nogenlunde hvor mange vi bliver.
Dette træf, er i en god sags tjeneste, og kræver ikke meget. Så hvis du har tid og lyst, så mød op til en hyggeaften i København. Dem der har lyst, kan eventuelt tage med ud og spise bagefter, det aftaler vi på stedet.
Hilsen Christian
Social Marathon 07
-
Re: Social Marathon 07
Jamen selvfølgelig.....
C3
C3
jeg møder også op
Allan
Allan
-
Det lyder godt....! Jeg har også fået tilsagn fra Hanne og Henrik, John og et par måske'ere. Så jeg regener med at vi bliver en 8-10 biler i år.
Christian
Christian
-
Vejrudsigten for onsdag:
Onsdag en del sol, men i de østlige egne endnu byger om morgenen eller formiddagen. Temp. mellem 10 og 13 grader. Jævn til hård vestlig og nordvestlig vind, ved kysterne stedvis kuling, der aftager lidt mod aften.
Vejret skulle være godt nok til en lille Vettetur..... Husk en varm trøje :-)
Christian
Onsdag en del sol, men i de østlige egne endnu byger om morgenen eller formiddagen. Temp. mellem 10 og 13 grader. Jævn til hård vestlig og nordvestlig vind, ved kysterne stedvis kuling, der aftager lidt mod aften.
Vejret skulle være godt nok til en lille Vettetur..... Husk en varm trøje :-)
Christian