Spontane møder i Nordjylland?

Alm. snak
karstenhorn

Spontane møder i Nordjylland?

Indlægaf karstenhorn » 21. apr 2007, 10:38

Et hurtigt overslag ved gennemlæsning af medlemsliste indikerer at vi faktisk er over 30 medlemmer som bor i Nordjylland, skal vi ikke se at komme i gang med nogle spontane møder ? F.eks. et hver 14. dag i sommer perioden.

Man kunne så få sparket lidt dæk og/eller køre nogle små fælles ture i det særdeles smukke område hvor der både er bakker, skov samt hav, omkring os.

Jeg vil gerne starte ud med at lægge plads til (jeg har plads til flere biler end der er medlemmer i klubben ? Næsten :) ) og jeg bor rimelig centralt midt imellem Skagen og Aalborg.

Jeg overvejer samtidig at sende dette indlæg direkte via privat email til de af klubbens medlemmer som bor i lokalområdet ? er det i tråd med Klubbens etiske regler?

Mvh

Karsten Horn

Sindal

Bankmand

Re: Spontane møder i Nordjylland?

Indlægaf Bankmand » 21. apr 2007, 15:06

Rigtig go´ide Karsten

/Claus - Vadum

(udmeldt) ClausX

Re: Spontane møder i Nordjylland?

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 21. apr 2007, 22:07

Godt initiativ, Karsten.

Der er intet uetisk i at sende mails til de lokale Vetteejere for at få et nyt 'mødested' op at stå - tværtimod! Hvis det lykkes vil det også være en god ide at tilføje det nye mødested på listen her på hjemmesiden. Det kunne jo tænkes, at der var andre end de lokale, der har lyst til at deltage ved lejlighed :-)

Vettehilsen

Claus 

Tilbage til "Generelt forum"