alu bærearme
alu bærearme
Hej
Jeg har monteret alu bærearme på min c3,men kan se at der bliver et problem når jeg skal til at justere caster og camber.Så vil bærearmene støde mod konsollen til støddæmperen.Er der andre som har også har monteret alu arme vil jeg meget gerne høre om det.Har tænkt at skære 15mm af konsollen i hver side,håber ikke at der sker noget ved dette.
m.v.h Stig
Re: alu bærearme
Hvis det er fjedertårnene du vil skære i, ville jeg nok være en del betænkelig ved at gøre det. Der er utrolig kraft i fjedrene når de er sammenpresset, og der skal en del 'metal' til at holde dem.
Håber du tager gas på os, ellers har du købt a-arme til en anden bil end en C3
de eneste på markedet som producerer alu- a-arme til C3 er Speedirect og de skulle meget gerne være bolt-on
Hvis det ikke er en joke så må du for alt i verden ikke begynde at skære i konsollen, rammen er skrøbelig nok i forvejen deroppe, af selvsamme årsag monterer mange en spreader bar for at stabilisere tårnene.
når du selv har styr på at montere a-arme bør jeg vel ikke sige at der er forskel på højre og venstre a-arm?
tror stadig du tager gas på os.
de eneste på markedet som producerer alu- a-arme til C3 er Speedirect og de skulle meget gerne være bolt-on
Hvis det ikke er en joke så må du for alt i verden ikke begynde at skære i konsollen, rammen er skrøbelig nok i forvejen deroppe, af selvsamme årsag monterer mange en spreader bar for at stabilisere tårnene.
når du selv har styr på at montere a-arme bør jeg vel ikke sige at der er forskel på højre og venstre a-arm?
tror stadig du tager gas på os.
Skriv til dem her og hør hvad der er galt
tech1@speeddirect.com
Det er dem som producerer dem, dit styrtøj står med 100% sikkerhed ikke korrekt som det er uden shims.
tech1@speeddirect.com
Det er dem som producerer dem, dit styrtøj står med 100% sikkerhed ikke korrekt som det er uden shims.