Performance..

Alm. snak
Rasmus

Performance..

Indlægaf Rasmus » 12. apr 2006, 15:36

Hej,

Er der nogen der har erfaring med et sådan sæt : http://www.ecklers.com/product.asp?pf%5Fid=40042&dept%5Fid=1795

Hvis nogen ved lidt om ovenstående, ville jeg gerne høre om plus / minus erfaringer..

Mvh

Rasmus

Piet

Re: Performance..

Indlægaf Piet » 12. apr 2006, 16:52

Tværgåenede fiberfjeder foran giver en lidt ' hoppende' fornemmelse  i nogle situationer, desuden bliver din frihøjde sænket betragteligt, faktisk så meget at de kan kassere den til syn pga for lidt frihøjde til styrtøjsdele.

Jeg har selv et tilsvarende kit monteret (har dog Coilovers foran istedet, for bedre uafhængig affjedring) og jeg kan ikke lide Bilstein støddæmperne jeg syntes de er alt alt for hårde, så de er skiftet ud til AQ1 multijusterbare coilovers foran og Koni justerbare bagi.

Ud over det er det et godt kit som er lavet af VBP, du kan med al sansynlighed købe det billigere der end hos Ecklers.

Uanset hvad så er det et kvantespring fra en standard undervogn rent perfomancemæssigt, personligt ville jeg selv stykke en undervogn sammen fremfor det ovennævnte kit.

Min liste vill se følgende ud.

Tubular eller aluminuim A-arme, Multijusterbar Bagfjeder og heavy duty smartstruds, Koni justerbare støddæmpere bag, Coiloverkit foran, Nye styrtøjsdele med heavy duty idlerarm, Spreaderbar kit, kraftig 1'+ swaybar foran, nye gummibøsninger (jeg er ikke til polythrane) og husk at få nogle gode dæk på ellers kan de ødelægge hele undervognens opsætning og formål.

Tilbage til "Generelt forum"