Mange forsikringsselskaber kræver, at vi monterer en 2 kg. pulverslukker i vetten, i tilfælde af benzinlækage mv.
Problemet er bare, at de almindelige røde ikke er specielt kønne, og de bør jo trods alt monteres et sted, hvor de er let tilgængelige.
Har nogen kendskab til butikker - internet såvel som almindelige - hvor man kan købe pulverslukkere i chrom eller anden 'pæn/præsentabel' indpakning? Og helst ikke nogen t-hansen-gejl - så bruger jeg hellere én af falck´s røde...
Pulverslukker
Re: Pulverslukker
Jeg har min 'under' passagersædet. Har et beslag monteret forrest på sæderammen, så den er nem at snuppe fra føresædet. Ikke en der har være med ude at kører har lagt mærke til den, eller kommenteret den, da den sidder så langt trukket ilbage at man skal vide den er der. Det er iøvrigt en alm rød en, 1,5 kg.
Er så ikke helt klar over om der er tilsvarende plads i en C3´er til at montere den sådan..
udover det er der vel ikke noget ulovligt i at male en pulverslukker sort? eller hva? Godt nok er den svære at finde, men du ved jo hvor den er.
Er så ikke helt klar over om der er tilsvarende plads i en C3´er til at montere den sådan..
udover det er der vel ikke noget ulovligt i at male en pulverslukker sort? eller hva? Godt nok er den svære at finde, men du ved jo hvor den er.
Re: Pulverslukker
Hej Anders
der findes nogen i T Hansen der ikke er ret store men hvad de indeholder er jeg ikke klar over, men de findes i flere faver
mvh Ilse og Michael
der findes nogen i T Hansen der ikke er ret store men hvad de indeholder er jeg ikke klar over, men de findes i flere faver
mvh Ilse og Michael