Digitale instrumenter

Alm. snak
Lars Soerensen

Digitale instrumenter

Indlægaf Lars Soerensen » 31. jan 2007, 17:36

Er der nogen som har erfaring med eller har installeret instrumenter fra Dakota Digital ? som har et komplet sæt til Corvetter. Se nedenstående link

http://www.dakotadigital.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=188/category_id=-1/home_id=-1/mode=prod/prd188.htm

Prisen godt nok i den dyre ende ($1050), men hvis man ikke går op i originalitet, og evt. alligevel skal udskifte sine instrumenter synes jeg de ser spændende ud.

De kan desuden fås tmed km/t visning samt måle 0-100 km/t og 0-400 m tider, max RPM, max speed etc.

Nogen erfaringer vedr. dette eller tilsvarende digitale instrumenter i en Corvette?

Lysmand

Re: Digitale instrumenter

Indlægaf Lysmand » 31. jan 2007, 19:46

Hej.

Du kunne da ikke finde på at skifte dine flotte gamle ure ud med et firserflip fra Opel Kadett.?? 

Mvh Thomas

Piet

Re: Digitale instrumenter

Indlægaf Piet » 31. jan 2007, 22:44

Jeg har bestilt et sæt, jeg så dem på et videoklip monteret i en c3 , det så rigtigt fedt ud, de har alle  båse km/t  mph man skifter bare evd at trykke på en knap, der er desuden mulighed for at kalibrere i forhold til din hjulstørrelse osv.

de kan fås med blå elelr turkis skrift, der er både led visinig og tal visning af data samtidig.

det bedste ved dem er at de er lavet så de passer direkte over i instrumentereingen.

Tilbage til "Generelt forum"