Vi har fået en mand til at kigge på vores vette. (det er 3 mand som prøver at lave den)
Men når han prøver at starte den, vil den ikke men kommer op med en rød advarselslampe omkring sikkerhed.. Hvad fortæller den lampe og hvad mangler der????
Vi har følelsen af at vi slår hovedet mod en mur hvergang vi prøver at få den repareret hos en og at vi egentlig bare vil have den til at køre med et videresalg for øje.
nogen som kender til en 86"er
Re: nogen som kender til en 86"er
Vil gerne høre mere om problemet...Der er selvfølgelig en løsning.
lars.mail @ mail.dk
2548 5551
Hvor er du i landet? Vil gerne tage et kig evt.
lars.mail @ mail.dk
2548 5551
Hvor er du i landet? Vil gerne tage et kig evt.
Du skriver at den meddeler 'security' når du prøver at starte den? Er dette tilfældet, og starteren samt benzinpumpen samtidigt IKKE kører når du forsøger start, så lyder det meget som et VATS problem (vehicle anti theft system).
Start med at måle nøglens 'kode'. Dette er i virkeligheden en modstand. Der findes 15 forskellige 'koder'. Mål i området 20k ohm. Det kan lige mellem 0.402 - 11.801
Derefter kigger du under rat stammen og finder en gul og en brun ledning. For enden finder du et stik her laver du en lus hvor du kan så indsætte en 1/4watt modtand med samme modstand (ohm) som din nøgle. Den kode du målte.
Den gule lednign køre direkte til starter relæet, og da du nu harlavet en bypass på VATS systemet, vil du 'overrule' alle problemer der måtte være med VATS systemet og starte bilen direkte.
Hvis dette er problemet er det et spørgsmål om at udskifte VATS relæ modulet. HUSK der er forskel på manuel og Auto relæ. koster ca 50 Dollars ved ecklers.
Start med at måle nøglens 'kode'. Dette er i virkeligheden en modstand. Der findes 15 forskellige 'koder'. Mål i området 20k ohm. Det kan lige mellem 0.402 - 11.801
Derefter kigger du under rat stammen og finder en gul og en brun ledning. For enden finder du et stik her laver du en lus hvor du kan så indsætte en 1/4watt modtand med samme modstand (ohm) som din nøgle. Den kode du målte.
Den gule lednign køre direkte til starter relæet, og da du nu harlavet en bypass på VATS systemet, vil du 'overrule' alle problemer der måtte være med VATS systemet og starte bilen direkte.
Hvis dette er problemet er det et spørgsmål om at udskifte VATS relæ modulet. HUSK der er forskel på manuel og Auto relæ. koster ca 50 Dollars ved ecklers.
Hej Til Jer
Tak for hjælpen ang. min vette og Jeres opbakning..
Jeg har skrevet en mail til dig Lars på den du gav på Forum
Ham som vetten står nede ved, har fået mailen om hvad dette kunne skyldes og vil prøve om han kunne..
Nu har jeg set alle de video's der er på siden tusind gange og det kan man jo ikke få nok af at se og høre (dem som ligger det ind på siden burde advare det for stærkt vanedannende) og så er det man gerne vil høre sin egen og med tiden selv ligge en video ind.
Tak for hjælpen ang. min vette og Jeres opbakning..
Jeg har skrevet en mail til dig Lars på den du gav på Forum
Ham som vetten står nede ved, har fået mailen om hvad dette kunne skyldes og vil prøve om han kunne..
Nu har jeg set alle de video's der er på siden tusind gange og det kan man jo ikke få nok af at se og høre (dem som ligger det ind på siden burde advare det for stærkt vanedannende) og så er det man gerne vil høre sin egen og med tiden selv ligge en video ind.