Så skal der købes ind...

Alm. snak
Brugeravatar
Anders #258
Geografisk sted: Skælskør

Så skal der købes ind...

Indlægaf Anders #258 » 22. nov 2006, 21:43

Så er min C3 69´ convertible endelig landet, og vinterens ombygning kan gå i gang. Den nuværende 350/300 skal pilles ud, og erstattes af Davids gamle L88, hvilket selvfølgelig fører nogle ting med sig. I den forbindelse ville jeg lige høre, og nogen ligger inde med ?fejlbestillinger? eller lignende, før den helt store shoppingtur på internettet starter. Det drejer sig f.eks. om:

*L88-hjelm i kort version ? gerne med indsats

*Originalt komplet L88 luftfilter  ;-)

*Alu-generator-beslag ? manuel styring u. servopumpe

*HEI tænding m. tach drive

*Alusvinghjul

*Centerforce-kobling

*Hooker Crom sidepipes (har headers)

*Alu-køler

Byd endelig ind, hvis nogen har noget liggende. Det er dog kun interessant, hvis prisen er under det niveau, hvor jeg selv kan bestille varerne hjem fra US.

David; du er velkommen til også at poste kommentarer på eventuelle bud?- du har jo en skruetrækker med i spillet?  c?,)

Vi ses derude i sommervarmen, når den kolde vinter er forbi, og statskassen har fået sin reg.afgift.

Mvh. Anders #258

Allan#271

Re: Så skal der købes ind...

Indlægaf Allan#271 » 23. nov 2006, 11:06

Tillykke med rovdyret Anders .....Skal lige høre.... Er det en af de der emsige toldere der står og læner sig op af bilen med den ene hånd i lommen :-)))

Kan desværre ikke lige hjælpe med de dele du søger :-(

Allan # 271

Brugeravatar
Anders #258
Geografisk sted: Skælskør

Re: Så skal der købes ind...

Indlægaf Anders #258 » 23. nov 2006, 12:57

Nej, Allan - hvis dét var én af tolderne, ville han sikkert bare have stået med kuglepen, notesbog og lommeregner, med et dejlig pengegrisk smil om læberne....

Der var udstrakt service fra David´s side, ifm. opfyldelse af min drøm. Både hvad angår den tid han lagde i turen til Carlisle for mig, timevis af telefonsamtaler før/efter samt at han kom ind til shippingfirmaet i Kastrup, da 'gaven' skulle pakkes ud.

Mvh. Anders

Tilbage til "Generelt forum"