Vinteropbevaring
Vinteropbevaring
Er ved at købe en gammel landejendom på i Nørre Alslev. Går lidt og pusler med ideen om at lave den ene lade om til værksted/ garage. Få det hele isoleret og opvarmet. ud over værksted / min egen corvette ville der være plads ( god plads) til ca 4 andre corvetter / amerikanerbiler. Tror i der ville være nogen ide i at gøre det? ligger det for langt væk til at folk vil gemme deres bil så langt væk? (nord falster) dårlig ide eller?
-
Re: Vinteropbevaring
Hvis prisen er rigtig burde det kunne lade sig gøre at få laden fyldt op om vinteren. Her i (stor-stor) Kbh. området tror jeg at man ligger på 500/md +-
Hvis det er ren opbevaring i 5-6 måneder vil det vel være attraktivt at køre til Falster 2 gange for en besparelse på f.eks. et par hundrede pr. måned. der skal naturligvis annonceres på small-block også.
Held og lykke med gården.
C3
Hvis det er ren opbevaring i 5-6 måneder vil det vel være attraktivt at køre til Falster 2 gange for en besparelse på f.eks. et par hundrede pr. måned. der skal naturligvis annonceres på small-block også.
Held og lykke med gården.
C3
-
Re: Vinteropbevaring
2000 kr for en sæson i en opvarmet hal lyder rimeligt, selvom det er langt væk...
C3: Har du præcise oplysnigner på opbevaring i Kbh's området, da jeg skal finde tør og varm opbevaring for vinteren?
Jeg går ikke udfra at Lasses projekt er klar nu....
hilsen
Bo
C3: Har du præcise oplysnigner på opbevaring i Kbh's området, da jeg skal finde tør og varm opbevaring for vinteren?
Jeg går ikke udfra at Lasses projekt er klar nu....
hilsen
Bo