Sidste frist for tilmelding til efterårsmønstring vest, var som bekendt mandag d.4 september. Jeg modtager dog stadig flere opkald hverdag vedr. tilmelding, og reaktionen er tiltider ret negativ når jeg må beklage at jeg ikke kan tilmelde flere.
Jeg må understrege at jeg bestemt ikke lukker for tilmeldingen for at 'genere' nogen! Det er helt simplet et spørgsmål om planlægning, både hvad angår det afspærede parkeringsområde, Trackday´en ved padborgpark samt mad og drikke under hele dagen, ikke midst til vores grill aften. Det lyder måske banalt, med der ligger et større planlængings arbejde bag end nogen uniddelbart tror.
Og hvis jeg sagde ja til 1 ekstra, ville jeg skulle sige ja til mere en 15 andre også, og det kan simpelthen ikke lade sig gøre med så kort varsel. Desværre!
jeg ville hellere end gerne have været over 45 Corvetter, ville have været rigtigt godt!
Så endnu engang, må jeg beklage overfor dem jeg har måtte sige nej til, håber på lidt forståelse...
Til de 27 corvetter der komemr på Lørdag, kan jeg bare sige VI SES, og vi glæder os til at se jer.
Tilmelding til efterårsmønstring vest. Lukket, med beklagelse!
-
Re: Tilmelding til efterårsmønstring vest. Lukket, med beklagelse!
Hej Lars
Vi glæder os, og du har gjort hvad du kunne for at gøre det klart, at tilmeldingsfristen skulle overholdes. Så derfor, det er jo ikke for sjov der er en frist på, så det er ok at ærgre sig, men lad det ikke gå ud over Lars, som velvilligt stiller tid og kræfter til rådighed.
MVH
Steffen #596
Vi glæder os, og du har gjort hvad du kunne for at gøre det klart, at tilmeldingsfristen skulle overholdes. Så derfor, det er jo ikke for sjov der er en frist på, så det er ok at ærgre sig, men lad det ikke gå ud over Lars, som velvilligt stiller tid og kræfter til rådighed.
MVH
Steffen #596
Re: Tilmelding til efterårsmønstring vest. Lukket, med beklagelse!
vejr udsigten siger nu mellkem 22- 27 grader med sol lørdag...PERFECT! 7 9 13