Hej
Har efterhånden brugt lidt tid på at justere min nye Holley karburator. Den går perfekt i tomgang, men tøver når man giver hurtig gas.
Min motor er en 350 monteret med performer indsuning, karburatoren er en Holley street avenger 670 cfm. Dyser: primary 65 secondary 68.
Jeg har prøvet at dyse ned til 63 og 67 men det var ikke den rigtige løsning. Prøvede derfor med dyser fra den gamle carburator 69 og 75 - det blev en anelse bedre.
Er der en øvre grænse? har tænkt på at prøve med 73 og 75. Eller skal jeg bruge metoden, hvor man ser på tændrørenes farve: lys= for mager, sort= for fed.
(Der er fint benzin tryk.)
(Ved ikke om den er monteret med anden knast)
Mvh.
Tomas
hjælp til dyser..
Re: hjælp til dyser..
Hej vette
Butterflyes ved FC og Fo - ja undskyld, men kan jeg lige få forklaringen på dansk?
Butterflyes ved FC og Fo - ja undskyld, men kan jeg lige få forklaringen på dansk?
Ok
Det skal jeg lige have tjek på. Men har planer om en tur på Rullefeldt, så jeg også kan få styr på tændingskurve og CO. Har i dag haft kontakt med 'et moderne værksted, men USA biler er vist ikke lige dem'.
Vh.
Tomas
Det skal jeg lige have tjek på. Men har planer om en tur på Rullefeldt, så jeg også kan få styr på tændingskurve og CO. Har i dag haft kontakt med 'et moderne værksted, men USA biler er vist ikke lige dem'.
Vh.
Tomas

Hej David
Tak for svaret, min computer har været nede og har derfor ikke set dit svar.
Ja, det ser skù sjovt at rode med det gamle skidt...:-) Jeg må prøve mig lidt frem.
Mvh.
Tomas
Tak for svaret, min computer har været nede og har derfor ikke set dit svar.
Ja, det ser skù sjovt at rode med det gamle skidt...:-) Jeg må prøve mig lidt frem.
Mvh.
Tomas