Hejsa alle.
Er der nogen der kender et godt sted for reparation af automatgearkasser. Evt en privat person der kan give gode råd omkring forskellige problemstillinger med automatgearkasser.
Gearkasse
Re: Gearkasse
Hej Morten, Prøv at ringe til 'Bennys Garage' i Randers tlf. 86443719 han er ekspert på motor og gearkasser. V8 vettehilsen Per.
-
Kan varmt anbefale Bennys garage, hvor Benny og Rene har renoveret vores motor og gearkasse tip top.
Hej.
Ellers kan du også prøve at ringe til BK auto. Det ligger ved Lystrupvej i Åehus. De Har TLF. 86174866 De laver rigtig mange Automat Gearkasser og US Cars ved jeg. Jeg har aldrig brugt dem, så jeg har ingen personlig erfaring, da jeg aldrig har haft større problem med min bil end at jeg selv har kunnet klare det.
Ellers kan du også prøve at ringe til BK auto. Det ligger ved Lystrupvej i Åehus. De Har TLF. 86174866 De laver rigtig mange Automat Gearkasser og US Cars ved jeg. Jeg har aldrig brugt dem, så jeg har ingen personlig erfaring, da jeg aldrig har haft større problem med min bil end at jeg selv har kunnet klare det.