Så er vi hjemme igen, efter en yderst vellykket tur til Le Mans, hvor jeg fik nogle gode og spændende kontakter, som jeg vil videregive her.
Vi mødte www.europeancorvetteclub.com som var meget interesseret i at få ccd med i den europæiske club, hvor vi bla.a kan komme til Le Mans næste år, til en helt speciel oplevelse, og til helt andre priser.
Jeg lovede at få bestyrelsen til at kontakte dem, hvilket jeg hermed har opfordret til.
Der er også spændende læsning på www.corvettelemans.com
Jeg blev kontaktet af www.globalcarsourcing.com der leaser bla. Corvetter ud fra Tyskland på Danske plader, til afgiftsplagede danskere.
Du betaler kun afgift for den periode du bruger bilen.
Jeg skal nok lave en artikel til CCD nyt om vores spændende tur.
Vette hilsen Flemming.
LE MANS
Re: LE MANS
Det var min føste tur til Le mans, det var kanon!!! man bliver dælme hug på en C5 eller C6 vette, efter denne tur! CORVTTE rules :-)
Fik min føste vette (1977 L82) som 18årige, har haft et par stykker siden da foruden. 77, 76, 75. Solget det hele for ca. 15år siden, er i da 38, men nu skal nok nok være igen! har jo helt glemt hvor fedt det er med vetter, men efter Le Mans 2006 gav det ryk i vetter årne igen :-)
Fik min føste vette (1977 L82) som 18årige, har haft et par stykker siden da foruden. 77, 76, 75. Solget det hele for ca. 15år siden, er i da 38, men nu skal nok nok være igen! har jo helt glemt hvor fedt det er med vetter, men efter Le Mans 2006 gav det ryk i vetter årne igen :-)
Hej Flemming
Tak for din opfordring
Jeg vil bringe det op på næste betyrelsesmøde
Vettehilsen
Erik Majlergaard
Tak for din opfordring
Jeg vil bringe det op på næste betyrelsesmøde
Vettehilsen
Erik Majlergaard
Ja Le mans 2006 var super fedt!
Le mans 2007 kan blive endnu bedre, hvis vi for arrangeret en tur i go tid.
Le mans 2007 kan blive endnu bedre, hvis vi for arrangeret en tur i go tid.