Nyt forhandler af corvette dele med rabat

Alm. snak
Gæst

Nyt forhandler af corvette dele med rabat

Indlægaf Gæst » 28. feb 2006, 15:27

Hej

Netop hjekommet fra 4000 miles i usa  . Jeg snakkede med Atlanta corvettes som nu er ved at lave et seriøst reservedele salg om evt rabat og forklarede dem at vi fik ca 30% ved ecklers

De mente de kunne lave nogenlunde det samme tilbud

Er dette noget i skal arbejde videre med eller er man kun interseret i at handle med Ecklers???

Han vil sende deres nye katalog i ca 10 eks til mig om et par uger, så kan i jo se dem lidt an

De var forøvrigt meget flinke. Da chefen hørte vi ikke havde prøvet en c5'er fik yngstesælgeren besked på at få startet 2 c5'ere op, en med auto og en med 6 speed( dette var før vi snakkede reservedele) hvor vi bare gik rundt og kiggede som turister

MVH

Brian

Stingray@stofanet.dk

Gæst

Re: Nyt forhandler af corvette dele med rabat

Indlægaf Gæst » 1. mar 2006, 08:56

sådan et katalog kunne jeg godt tænke mig at få fat i  , jeg skal til Atlantaområdet i juli  måned og har tænkt mig at have lidt 'guld' med hjem i håndbagagen                 

JB#517

mickey-825

Indlægaf mickey-825 » 1. mar 2006, 13:23

Til dem der kan nøjes med et on-line katalog, så er der hermed et link til kataloget. Jeg købte min vette ved Atlanta sportscar center, der nok har et datterselskab der hedder TLD (the last detail). Prøv at surf i deres katalog og hvis det ikke er nok, så giv dem et ring, da kataloget er gratis. Jeg har ikke sammenlignet priserne med Eckers. De stumper jeg har købt ved dem er 100% OK

Mvh. Mickey

http://www.tld-corvette.com/catalog.htm

Gæst

Indlægaf Gæst » 1. mar 2006, 16:19

Hej

det er dem the last detail

Jeg har navne osv på deres key account  osv

Gæst

Indlægaf Gæst » 1. mar 2006, 16:54

Hej

MHT catalog var de ved at ligge sidste hånd på deres nye katalog derefter ville de sende dem hertil gratis  men jeg må indrømme at jeg forventer at i selv betaler portoen herhjemme

mvh

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 2. mar 2006, 00:02

Fint initiativ. Priserne ser efter et par stikprøver ud til at være lavere end hos Ecklers, selv efter fratrukket rabat. Men et direkte alternativ tvivler jeg på at det kan blive, udbuddet ser beskedent ud i forhold til Ecklers mange tusinde varenumre.

C3

Tilbage til "Generelt forum"