Mål på bil
Mål på bil
Hej,er der nogen der vil måle sin bil fra yderkant til yderkant dæk?Det er fordi jeg skal op og hente min vette i Århus på torsdag,jeg er blevet tilbudt at låne en autotrailer men den er ikke ret bred,så for at være sikker. Det er en C3 fra 70 På forhånd tak. Hauberg nr 546
Re: Mål på bil
Hvis du vil være på den sikre side, så lej en hos en forhandler. Det skal være den største og skal kunne laste 1325 - 1400 kg. Mener at c3 er omkring 175/180 bred.
Min C3 fra 69 er 175cm, målt på baghjul.
Hej - -
Min C3 fra 68 er 177 cm. målt på dækkene, som stikker en anelse ud over karosserikanten - - men den gik igennem syn uden bemærkninger.
Hilsen fra - - Lauge
Min C3 fra 68 er 177 cm. målt på dækkene, som stikker en anelse ud over karosserikanten - - men den gik igennem syn uden bemærkninger.
Hilsen fra - - Lauge
Mange tak for de hurtige svar.Jeg glæder mig til at se bilen.Vi ses til foråret.
Hej igen - -
Go´ tur op efter 'Vetten' - - kør nu fornuftigt - - det er en dejlig og dyrebar last du skal have med hjem. Vi glæder os til at se din bil her på siderne.Du kan få hjælp til at lægge fotos på forum.Vi er mange der kan 'supporte' dig.
Vettehilsner fra - - Lauge
Go´ tur op efter 'Vetten' - - kør nu fornuftigt - - det er en dejlig og dyrebar last du skal have med hjem. Vi glæder os til at se din bil her på siderne.Du kan få hjælp til at lægge fotos på forum.Vi er mange der kan 'supporte' dig.
Vettehilsner fra - - Lauge