le mans 24h

Alm. snak
carsten-827

le mans 24h

Indlægaf carsten-827 » 23. jan 2006, 01:02

Hej

Jeg har tænkt mig at trille ned til le mans i Corvetten, sammen med en kammerat.

Det kunne være fedt, hvis der var nogen fra Corvette Club, der kunne tænke sig at køre med.  

Fredag eftermiddag d. 16. juni 2006 kl. 16:00  kunne det være hyggeligt at køre ind til   Le Mans by, hvor der vil være mulighed for at se løbets kørere blive præsenteret i gamle racerbiler i gaderne, og man  vil kunne mærke stemningen før det store løb. Denne aften i Le Mans by er en hel folkefest.

Lørdag eftermiddag d. 17. juni 2006, kl.16:00 starter Le Mans 24 timers løb

REJSE:

Beskrivelse:

Pris:   

Kør selv K-Camp:       

Pris pr. bil/plads af 30m2.

Pris pr. rejsedeltager, inkl. entrébillet.

kr.    795,-

kr. 1.095

http://www.krejser.dk/danish/priser

Venlig Hilsen

Carsten

usa1#137-841

Re: le mans 24h

Indlægaf usa1#137-841 » 23. jan 2006, 10:45

Hej Carsten.

Så er vi foreløbig 3 biler der skal afsted. Lars # 510 er fra Århus, lige som dig. Jeg kommer fra Helsingør. Så må vi kunne mødes et sted og følges ad. Der kommer forhåbentlig flere.

Men ved i godt at i er sent ude ?

Alle hoteller og de fleste teltlejre er allerede udsolgt. Jeg blev ringet op af K-Tours. De havde ikke flere pladser, men var ved at få etableret en ekstra campingplads, hvor bilen kan holde ved siden sf teltet, og hvor der er indhegnet og vagt om natten.

De kontakter mig så snart det hele er på plads.

MEN, samtidig er jeg i dialog med Andersen & Martini, hvor jeg købte min c6.

De lavede et arrangement sidste år sammen med GM, hvor De havde arrangeret en Corvettelejr, hvor man bla. deltager i en gallemiddag sammen med deres kørere.

De regner med at gentage sucsessen i år, og jeg forventer svar i denne uge.

GM gav tilskud, således at man fik hele arrangementet på LE MANS for ca. kr. 3.500.-Hvis dette gentager sig er der måske flere der skal med ?

Vi kunne jo mødes inden ? F.eks til forårsmønstring øst som holdes hos mig i Helsingør.

Jeg er desværre i Spanien, når der forårsmønstring Vest.

Og lige en hilsentil Lars. Da jeg skulle svare dig, kom jeg til at skrive Tommy, men mailen var altså stilet til dig.

Hilsen Flemming usa1 # 137

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 23. jan 2006, 11:57

Hejsa

Ja det tegner jo til at blive rigtigt hyggeligt!

Lad enedeligt høre fra jer hvis i har gode ideer mht til camping hotel eller lign.

/Lars

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 23. jan 2006, 16:40

Det lyder helt sikkert spændende...

Jeg skal nok bare leve af pasta UDEN ketchup det næste stykke ti,d hvis det skal blive virkelighed (-:

Jeg er meget åben for at skulle følges af i vores vetter, kunne være ret fedt....MEN er mere tilhænger af at opleve Le mans 'Rigtigt', uden liggestol, men i telt og på dåsemad...

Tilbage til "Generelt forum"