Hej alle.
Ja så var det anden gang jeg skulle hjem til Randers fra Fyn, og igen gik Corvetten i stykker, første gang var da jeg kørte min passager hjem til bogense fra Randers træffet, der sprang remmen til generatoren. Og nu her i går, ja der sprang den til Generatoren igen, og den til Airpumpen, desuden var den til Aircondition fuldstændig flænset, så den var også skadet, ja alle 4 remme var skadet, enten sprunget eller flænset, og så selvfølgelig på en søndag hvor ingen har åbnet, og tankstationer har ikke nogen på omkring 137 cm, og dem skulle jeg bruge 2 af, så lidt af et problem når man skulle hjem, men ok jeg fik hjælp fra min familie som kendte en som arbejdede hos Skoda omkring Bogense, og jep, han havde en på 142 cm, og den kunne jeg sætte på generatoren, samt havde han de andre korte, så jeg manglede kun til Aircondition, og den kunne man jo godt undvære. Og så var der vejret, sikke alt den regn der kunne komme, og selvfølgelig når man skal stå og lave motor udenfor, skønt. Så sikke en dag, men hjem kom jeg da sent i nat. Men Corvetten skal have ros alligevel, for det er de eneste problemer jeg har haft med den, siden jeg købte den for snart 3 år siden.
Vette hilsen
Niels Randers
Fyn må være forhekset
-
Re: Fyn må være forhekset
Har aldrig været der *S* - altså med Vetten. Skulle måske vove sig en tur derover for at se om det rammer andre vetter.
Men pas på med de remme du har købt. Sandsynligvis holder de ikke længe. Europæiske kileremme er typisk 10 mm brede, og de amerikanske er tæt på 11 mm.
( 7/16'' ).
På min Vette holder 10 mm remme kun kort tid.
C3
Men pas på med de remme du har købt. Sandsynligvis holder de ikke længe. Europæiske kileremme er typisk 10 mm brede, og de amerikanske er tæt på 11 mm.
( 7/16'' ).
På min Vette holder 10 mm remme kun kort tid.
C3
Halløjsa - -
- - og så er der altså lige et par c3´ere også - og til trods for alle de kønne hekse og spøgeriet,så er - - - - Fyn fin !!!
Vettehilsner fra - - Lauge
- - og så er der altså lige et par c3´ere også - og til trods for alle de kønne hekse og spøgeriet,så er - - - - Fyn fin !!!
Vettehilsner fra - - Lauge
Ooooops - -
Der skulle have stået - - - på grund af alle vore kønne 'hekse' og spøgeriet - - så er - - - Fyn fin. - - - - - - - - undskyld til de Fynske piger - de er de bedste i landet.
Lauge
Der skulle have stået - - - på grund af alle vore kønne 'hekse' og spøgeriet - - så er - - - Fyn fin. - - - - - - - - undskyld til de Fynske piger - de er de bedste i landet.
Lauge