skifte varmeapperat i 71"er

Alm. snak
Gæst

skifte varmeapperat i 71"er

Indlægaf Gæst » 5. jul 2005, 18:52

jeg skal skifte varmeapperatet i en 71'er..

jeg har skruet skruerne ud der sidder i panelet i højre side, men det vil ikke rigtig af.

jeg skruet 3 ud foroven og 2 i hver side af panelet. er der nogen jeg har overset?

eller sidder der noget på bagsiden og holder det?

jeg kan rokke lidt med det, men det føles lidt som om det sidder fast et sted...

david

Re: skifte varmeapperat i 71"er

Indlægaf david » 5. jul 2005, 19:34

Det er garanteret friskluftdysen som holder lidt igen på bagsiden, der burde ikke være noget som holder den, prøv evt. at kigge op under med lidt lys, det kan være at der er lavet noget ekstra, det er et populært sted at montere diverse ekstraudstyr, det eneste som kan skal passe på med er midterkonsolen hvor de fem ure sidder, den har det med at knække i hjørnerne ved viskerkontakten fordi godset er lidt tyndt.

(udmeldt) ClausX

Re: skifte varmeapperat i 71"er

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 5. jul 2005, 21:38

Det kan godt være David har ret, men på min 1975'er, blev AC/varmeapparat kassen holdt på plads af dels bolte (i motorrummet) dels en enkelt skrue fra kabinen (passagersiden, selvfølgelig). Kan ikke huske hvad den sad fast i, men jeg oplevede det samme som dig og fandt først skruen efter at have ledt grundigt. Jeg mener den er beskrevet i Haynes manualen.

Vettehilsen

Claus

Tilbage til "Generelt forum"