Så blev Vetten synet idag kl 11.10
Bestod med glans! (-:
Syns manden forslog selv om jeg ik de side blink af når jeg kom hjem.......så det gør jeg da nok....
På fredag går turen så først til T&S, og der efter motorkontoret.
Er der nogen der kan huske hvad man skal have med på Motorkontoret og til T&S, skal med eks. vis have bilen med....
Mvh
Lars Nielsen
Corvetten synet!
-
Re: Corvetten synet!
Tillykke. Hvis du ellers kan nænne at lade Vetten blive hjemme kan du køre de to steder i egen bil. Efter at toldsynet blev indført checker told og skat ikke stel nr.
Du skal medbringe synspapirerne, derunder reg.attest, title eller hvad du nu har, foreløbig afgift blanketten til T&S. Yderligere til motorkont. forsikringsbevis.
Fortæl lidt om hvilken dokumentation du har på bilen - og hvilken dokumentation for 1.indreg.dato.
Min slap jo igennem sidste år alene på Pink Slip.
C3
Du skal medbringe synspapirerne, derunder reg.attest, title eller hvad du nu har, foreløbig afgift blanketten til T&S. Yderligere til motorkont. forsikringsbevis.
Fortæl lidt om hvilken dokumentation du har på bilen - og hvilken dokumentation for 1.indreg.dato.
Min slap jo igennem sidste år alene på Pink Slip.
C3
Re: Corvetten synet!
Fino!
Jeg har min tyske reg.attest, bank check, forsikringspapire, synsattest og anmeldelses blanket til motorkontoret..tror jeg har det hele...
Jeg har min tyske reg.attest, bank check, forsikringspapire, synsattest og anmeldelses blanket til motorkontoret..tror jeg har det hele...