Jeg skal have min bil til periodesyn i denne uge. Derfor var jeg i formiddag ude at køre en tur for at prøve bremser og styretøj.
Hele to gange blev jeg stoppet af de sorte, - og det kun fordi jeg har en firkantet plade både foran og bag. Desværre for Dem har jeg en tilladelse, men jeg tænker på hvor mange gange det kan blive til i løbet af sommeren. Så hvis du vil hilse på de sorte, så køb en firkantet plade foran.....
De må vel lære det engang.
Hils på de sorte...
-
Re: Hils på de sorte...
Hej Bjarne
Nu har du vakt min interesse !
Hvordan kan det lade sig gøre ??
Jeg forventer at være klar til told og indregistreringssyn d. 31/3, og går vi igennem nåleøjet, skal der jo plader på pronto !!
Jeg troede ikke det var muligt at få firkantede plader både for, - og bag...?
Det er en skam at ødelægge den harmoni og symmetri med den meget rektangulære model.
Fortæl mig, jeg er klar !!
;-)
Mvh Great White
Nu har du vakt min interesse !
Hvordan kan det lade sig gøre ??
Jeg forventer at være klar til told og indregistreringssyn d. 31/3, og går vi igennem nåleøjet, skal der jo plader på pronto !!
Jeg troede ikke det var muligt at få firkantede plader både for, - og bag...?
Det er en skam at ødelægge den harmoni og symmetri med den meget rektangulære model.
Fortæl mig, jeg er klar !!
;-)
Mvh Great White
Re: Hils på de sorte...
Hej Thomas
For at søge om en ny type nummerplade er du nødt til at have et eksisterende reg. nr. !
At naturlige årsager vil der altid kun være fortryk 1 firkantet og 1 aflang nummerplade der ligger klar til den næste i rækken på motorkontoret. Når du har hentet dine plader og derefter søger dispensation, bestiller de en ny firkantet og du aflevere blot den gamle aflange plade, dette er for en gangs skyld uden beregning fra den danske stat !!!! Alene det burde være årsag nok til at gøre det.
Hilsen Thomas
PS. behnadlingstiden er normalt 3 mdr. så mon ikke bare man skal få søgt snarest !
For at søge om en ny type nummerplade er du nødt til at have et eksisterende reg. nr. !
At naturlige årsager vil der altid kun være fortryk 1 firkantet og 1 aflang nummerplade der ligger klar til den næste i rækken på motorkontoret. Når du har hentet dine plader og derefter søger dispensation, bestiller de en ny firkantet og du aflevere blot den gamle aflange plade, dette er for en gangs skyld uden beregning fra den danske stat !!!! Alene det burde være årsag nok til at gøre det.
Hilsen Thomas
PS. behnadlingstiden er normalt 3 mdr. så mon ikke bare man skal få søgt snarest !