Forår!

Alm. snak
Claes

Forår!

Indlægaf Claes » 6. feb 2005, 13:58

Bare en lille forårs hilsen herfra!! Nu er det sgu snart forår venner!! Nøøj hvor det begynder at krible for at komme ud og rulle!! Glæder mig til at se jer alle igen!!

Claes 

Piet

Re: Forår!

Indlægaf Piet » 6. feb 2005, 19:43

Ohh ja foråret er altid kærkommen for en vetteejer :) du er ikke alene med den længsel.

poul

Indlægaf poul » 7. feb 2005, 10:09

Jeg var da ude at køre i går, søndag, i høj sol, og havde et par pragtfulde

timer!

ses

poul

Gæst

Indlægaf Gæst » 7. feb 2005, 10:46

Hej - - det er så sandt som det er skrevet. Jeg trillede også en lille tur i går,og det fortrød jeg ihvertfald ikke.Det hele er bare anderledes,når lyset vender tilbage efter vinteren.

Vi ses - - Lauge

Gæst

Indlægaf Gæst » 7. feb 2005, 15:31

Jeg kan fortælle jer at det er blevet forår hjemme i garagen.........nymalet og ny 17 American racing fælge, det spiller max, billeder følger.

Thomas

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 7. feb 2005, 17:44

Desværre ikke forårsklar her. Motoren står stadig på en palle, og der er intet styretøj. Endvidere mangler bagtøjet at blive skiftet. Men det skal nok blive nået til marts/april hvor det rigtige forår kommer.

Jeg har iøvrigt tilmeldt mig til Gavnø den 12 juni.

Der er friske billeder af kværnen i Galleriet.

C3

Gæst

Indlægaf Gæst » 7. feb 2005, 21:29

Ja det bliver et fedt forår

Havde liv i min 65'er cab med 427 idag mens jeg sad og så på mine nye orginale sidepipes knockoffweels,styretøj mm . samtidig med at min 63 er coupe snart klar til maler og at jeg skal hente endnu en 327,er i weekenden

En fed dag på værkstedet dog uden at få lavet noget

SÅ ER DET SKU VED AT VÆRE FORÅR.......

Gæst

Indlægaf Gæst » 8. feb 2005, 13:50

Jeg skal nok sætte billeder ind så snart den er færdig samlet, det varer ikke så længe, mangler kun kofangere og nogle forlygter og de er noget rigtig L... at montere igen.

Thomas

Tilbage til "Generelt forum"