hej ccd medlemmer
er der nogen der har fået en kaleche monteret og evt hvor
har stativ og stof
og tak til david
for det fine svinghjul og bundkar i alu virkelig fede sager
glæder mig til at få alukardan også
tonny
påmontering af kaleche
-
Re: påmontering af kaleche
Jeg har en guide fra 'Restoration of a 427 Corvette' på hvorledes det håndteres. Jeg vil gerne indscanne de sider til dig, hvis det er du har mod på selv at kaste dig ud i det...
Anders
Anders
Re: påmontering af kaleche
Hej Tonny .
Jeg har været turen igennem c3 , jeg fik sandblæst stativet og pulverlakeret dette , kan kun anbefales det er ikke ret dyrt og så ser det sk... godt ud. Jeg havde dog ikke mod på at montere selv , så sadelmager-Holm i Middelfart fik æren fair pris og ok montering , skal siges at dette var en kaleche fra ecklers .Davids stof kaleshe blev lavet i Sverig , måske han kan huske deres hj. side ? Jeg havde fat i dem , men der var meeeeeeget lang ventetid
Har en dansk oversættelse af monteingen ,hvis det skulle komme dertil
Jeg har været turen igennem c3 , jeg fik sandblæst stativet og pulverlakeret dette , kan kun anbefales det er ikke ret dyrt og så ser det sk... godt ud. Jeg havde dog ikke mod på at montere selv , så sadelmager-Holm i Middelfart fik æren fair pris og ok montering , skal siges at dette var en kaleche fra ecklers .Davids stof kaleshe blev lavet i Sverig , måske han kan huske deres hj. side ? Jeg havde fat i dem , men der var meeeeeeget lang ventetid
Har en dansk oversættelse af monteingen ,hvis det skulle komme dertil