Jeg er i den heldige situation at jeg skal til Miami d. 9/11, og da jeg lige har fået min Vette hjem fra USA, så er det jo nærliggende at fylde taskerne med stumper til dyret.
Men hvad skal jeg købe? Jeg har selvfølgelig fundet en del ting såsom visker/vasker der ikke virker, hul i varmeapperat o.s.v., men hvad skal der typisk skiftes på en 34 år gammel Vette f.eks. omkring undervogn, styretøj, bremser, motor, TH400 trans o.s.v.
Hva` skal man købe...
Re: Hva` skal man købe...
En af de ting der har gjort min Vette mest glad var nyt ledningsnet og nye vacuumslanger, også godt som vinterprojekt.
Re: Hva` skal man købe...
Hej Thomas
Jeg ved hvad jeg ville købe, meget dyre små stumper, det er der din besparelse er størst, f. eks en MSD 6 AL boks den har de hos summit til 199 dollars, den vil koste meget at få fragtet samt dyr i told og moms, sådan nogent ville jeg medbringe, vinduesvisker og andre sliddele kan du altid få sendt hjem i små portioner og på den måde undgå T&S lange dyre arme. Så vælg de små dyre ting nu og lad de støøre ting komme hjem samlet.
Et lille råd når du er der. (send en gave hjem til dig selv) !!! Det koster ikke noget i told og moms!!! Ring evt. til mig på 29999229
hilsen Thomas
Jeg ved hvad jeg ville købe, meget dyre små stumper, det er der din besparelse er størst, f. eks en MSD 6 AL boks den har de hos summit til 199 dollars, den vil koste meget at få fragtet samt dyr i told og moms, sådan nogent ville jeg medbringe, vinduesvisker og andre sliddele kan du altid få sendt hjem i små portioner og på den måde undgå T&S lange dyre arme. Så vælg de små dyre ting nu og lad de støøre ting komme hjem samlet.
Et lille råd når du er der. (send en gave hjem til dig selv) !!! Det koster ikke noget i told og moms!!! Ring evt. til mig på 29999229
hilsen Thomas