Kan nogen hjælpe med et par gode råd om hvad der kan være galt når bilen styrer kraftigt til højre når gassen slippes? Det mærkes mest når jeg har accelereret lidt kraftigt. Jeg har en formodning om at det kan nogle af gummibøsningerne ved baghjulene. Jeg har lige fået bilen og er helt uerfaren. Der er i øvrigt en hel del der skal laves før jeg kan få den indregistreret: Lygter, bremser, blinklys, dørlås, dørhåndtag, rudehejs (manuel) osv. Desuden manger der et dæksel over det store tandhjul som starteren griber fat i. Er der nogen der har et sådant liggende?
Det er fedt endelig at få sin ungdomsdrøm opfyldt selvom der skal laves en del
Styring under decelleration
Re: Styring under decelleration
For det første tillykke med Vetten, ja det er for fedt nå ens drenge drøm bliver opfyldt.
Med hensyn til at den trækker til højre, syntes jeg nu mest det lyder som en styrekugle, det hunne også være gummibøsningerne i dine bærearme, eller måske et motor ophæng, det bedste er at få den løftet op, så kan det hele kan gås igennem,
Hvilken årgang er det i øvrigt og har du servostyring.
Jørgen
funteam
Med hensyn til at den trækker til højre, syntes jeg nu mest det lyder som en styrekugle, det hunne også være gummibøsningerne i dine bærearme, eller måske et motor ophæng, det bedste er at få den løftet op, så kan det hele kan gås igennem,
Hvilken årgang er det i øvrigt og har du servostyring.
Jørgen
funteam
Jeg tror det er gummibøsningerne i trailingarms og/eller strutrods, hvis de er dårlige ved man aldrig helt hvor den vil hen.
Har oplevet præcis det samme.. Det var også bøsningerne i mine trailingarms der næsten var væk!! Det havde de vist i øvrigt været i mange år.. Held og lykke med det.. Jeg synes det var temmelig besværligt at skifte dem. Men jeg er jo også amatør..