Endelig.

Alm. snak
Piet

Endelig.

Indlægaf Piet » 15. jun 2004, 00:21

Så kom dagen.... efter næsten 1års opklodsning 1000+ timers arbejde og hele min drengs børneopsparing sendt til Ecklers i bytte for corvettedele, hvor jeg ENDELIG fik startet damen op og kørt en lang tur, hold da helt op !! så er det pludselig al den blod sved og tåre værd at lave en totalrenovering af sin gamle bil, den kørte simpelthen som en drøm og der blev kigget en del efter bilen da jeg kørte uden motorhjelm :)

Nu mangler der bare lige et par dage med småjusteringer osv, så kan min kone og jeg forhåbentligt læne os godt tilbage i vettesæderne og nyde resten af sæsonen. 

Et KÆMPE tak skal gå til Jørgen og Maj-britt fra klubben som har hjulpet os hele vejen igennem projektet.

Et stort tak til Tommy fra klubben for hjælp med at bygge vores nye værksted/garage til vetten :)

Og en varm anbefaling til Svebølle auto (Svend) som hjalp mig igennem de sidste strabdser på falderæbet inden Gavnø træffet

Vi glæder os til at vise arbejdet frem de næste par måneder, første gang på Gavnø.

Piet

Re: Endelig.

Indlægaf Piet » 15. jun 2004, 00:24

Svebølle auto skulle have været Nybølle auto :)

JJ

Indlægaf JJ » 17. jun 2004, 20:36

Fedt Piet, den er sikkert blevet flot, glæder mig til at se den.

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 20. jun 2004, 00:21

Tillykke! Glæder mig til at se den i morgen. Også spændt på effektmålingens resultat. Men groft at tage sønnens opsparing...*S*

C3

Tilbage til "Generelt forum"