Når nu der er en frisk gut på 195 cm, som er helt vild efter at købe min C3 fra -69 med original kabine (dvs. originale sæder og rat osv), og jeg egentlig også gerne vil sælge min drøm fordi jeg bare ikke har tid til at passe og køre den og han nu også er sådan en sød fyr som vil passe umådelig godt på den og melde sig ind i klubben, men han den onde lyne mig ikke kan få viklet sine sindsygt lange stænger rundt om rattet og ned til pedalerne uden at det nærmest ligner et trafikuheld; ja hvad gør man så ??Det forekommer mig at jeg til nogle af vores træf har set ejere der, om ikke er helt deroppe så i hvert fald nærmer sig de 195 cm. David, selv om du er ca. lige så lille som jeg (180 ?) så plejer du at være god for råd !! Nogle ideer ??? Andre med forslag?? Den stakkels lange mand står og savler på min vette !!! Doc.
Lange folk og corvetter
-
Re: Lange folk og corvetter
he he - det var vist ham jeg snakkede med på havnen idag. Flink fyr...Sønnen var også interesseret - og knap så høj. En mulighed?
C3
C3
Re: Lange folk og corvetter
195 i en c3'er kræver en ombygning, jeg mener at normal siger man max 190, men med lidt fantasi og værktøj tror jeg det kan gøres. Det værste er vel højden, men stolene kan komme længere ned med andre sædebeslag. Start med at tage stolen ud og se om det er muligt at være der. Det værste er hvis ratstammen skal forlænges.