Håber at se rigtig mange af jer nu på søndag (d. 25 april) til forårsmønstringen, som afholdes hos Tanja og Lars i det herlige område nær Skjoldnæsholm!
Tanja vil meget gerne have en indikation fra dig/jer såfremt du/I ønsker at deltage. Der skal jo købes morgenbrød og bestilles frokost, så det ville være rart at vide til hvor mange!!!
I er naturligvis også velkomne at dukke op uden at have givet besked, men så kan I ikke forvente at blive bespist på ordentlig manér. Så har jeg nemlig været der og guffet alle te-birkes og romsnegle!!
Forårshilsen fra Claus og 'Grimme Gule'
Forårsmønstring på Søndag!!!!
Re: Forårsmønstring på Søndag!!!!
øv bøv jeg er langt fra klar med dytten, jeg har brugt den sidste måneds tid på at byge en ny isoleret garage til vetten, så jeg ikke skal fryse fingrene af til næste vinter :)
så der bliver ikke nogen forårsmønstring for mig i år, men jeg håbe ri får en hyggelig dag.
så der bliver ikke nogen forårsmønstring for mig i år, men jeg håbe ri får en hyggelig dag.
-
Re: Forårsmønstring på Søndag!!!!
Jeg vil gerne deltage. Er det tilladt at medbringe ledsager?
C3
( PS. Hr. formand - i programmet står der ''medbragt frokost'' - hvordan kan man bestille det? *S* )
C3
( PS. Hr. formand - i programmet står der ''medbragt frokost'' - hvordan kan man bestille det? *S* )