Fint Vettevejr idag.....

Alm. snak
(udmeldt) C3

Fint Vettevejr idag.....

Indlægaf (udmeldt) C3 » 17. mar 2004, 19:55

Kribler det ikke i fingrene efter at komme ud at køre? Er alle Vetterne stadig på bukke - eller er der nogen af jer der er begyndt at køre? Jeg havde i hvertfald taget en tur idag hvis min Vette havde været hjemme. Den er iøvrigt ankommet til Rotterdam idag - så nu nærmer tiden sig.

C3

Piet

Re: Fint Vettevejr idag.....

Indlægaf Piet » 17. mar 2004, 20:56

Fantastisk vejr ja , men desværre er der lang vej endu før min vette er klar,  pt bygger jeg isoleret garage til den så den har et godt sted at stå til vinter, jeg håber at være klar til at rulle en tur iløbet af de næste 2 måneder

Gæst

Indlægaf Gæst » 17. mar 2004, 22:18

Jo vist,

I dag blev vetten igen lukket ud af vinterhiet og fik lov til at rulle på de tørre og solbeskinnede landeveje.

Det medførte naturligvis de vanlige lange og misundelige blikke fra drømmende drenge i alle aldre.... Det er nu 'en herlig ting' at mine drømme er blevet opfyldt.

Jeg har med stor interesse og inspration fulgt med i renoveringerne på http://www.fidoline.dk/ og efter at jeg nu har købt mig en 150 kvm. garage.... med tilhørende villa :-), ser jeg med forventning frem til de næste vintre hvor jeg således også vil have mulighed til at få min 68'er 'shinet' yderligere op.

Vi ses derude....

Vettehilsen Frank

Tommy

Indlægaf Tommy » 17. mar 2004, 22:31

Min Vette har været ude og grave lidt i asfalten idag, og det var postens skyld, han havde et brev med fra ALM Brand som oplyste at de havde forlænget kørsels perioden med 14 dage i begge ender af sommeren, så det var allerede fra d.15 og det var jo for to dage siden, så jeg drønede ud og fik overdækningen revet af tilkoblet batteriet, maskineriet slået igang, så huset rystede ( dejligt ) og kort efter fordrev den alt og alle fra den sorte stribe der går på kryds og tværs af Danmark.

Sommeren er sku startet  Hilsen Tommy 358.

Tilbage til "Generelt forum"