I min stadig intense jagt på at finde en fornuftig midyear Corvette, ville jeg her høre om der var nogen der kunne være mig behjælpelig. Jeg skal bruge en kontaktperson i Florida og en i Californien. Er der nogen er jer der kender nogen, noget familie venner eller ligende der for US$ 500,- kun være behjælpelig med at besigtige of afskibe en bil til Danmark. (Jeg sørger for tranasport firmaet i havnen)!
Hver gang jeg har fundet noget der kunne være interessant, tager der en evighed før jeg finder en der kan hjælpe og skal jeg selv afsted koster det dyrbar tid og så er det engentlig også tit for sent. Jeg har et par biler i kikkerten men for hver dag dollaren falder kan jeg tillade mig at købe for mere, så jeg skal og vil snart slå til.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hilsen Thomas Larsen
Køb af 1965-67 Roadster
Re: Køb af 1965-67 Roadster
Hej Thomas
Jeg bor i øjeblikket i LA - hvis du finder een her i byen kan jeg godt kigge den efter for dig. Jeg har selv lige købt en 77'er og vil også være interesseret i at høre om du har en god transportkontakt. Du kan kontakte mig paa jpa1@attglobal.dk
Jeg bor i øjeblikket i LA - hvis du finder een her i byen kan jeg godt kigge den efter for dig. Jeg har selv lige købt en 77'er og vil også være interesseret i at høre om du har en god transportkontakt. Du kan kontakte mig paa jpa1@attglobal.dk