Headers

Alm. snak
Piet

Headers

Indlægaf Piet » 13. jun 2003, 02:34

Da mine topstykker ikke er blevet lavet korrekt da jeg lavede motorrenovation (styr skal have fræset teflon bøsninger ind) skal de snart afmonteres og reppes, i den anledning har jeg købt rollerrockers, strammere fjedre hærdede stødstænger osv, er der nogen her som har ide om nogle gode billige headers som vil akkompaniere sådannet en 400Hk smallblob' som min? jeg er ligeglad med forcroming da det ikke holder længe. er der evt en som har et brugt sæt liggende til salg?, ecklers har kun headers til alutopppe og til sidepipessystemer.
Streetparts siger de skal have 6.500.- for et sæt af de billigste headman headers(de må have jokket på deres L..)

Jeg har også bestilt ny undervogn til dyret (1963_82 advanced street & sla
lom suspension system, ecklers 43642) er der nogen som har erfaringer med dette kit? og er der nogen faldgrupper, min største frygt er hvis bilen bliver for høj i fronten så den kommer til at ligne en gammel flyder :)

david

Re: Headers

Indlægaf david » 13. jun 2003, 10:50

Jeg ville bestille hos Summit Racing de er billige og leverer prompte. Hooker laver noget af det bedste til C3'ere efter min mening, lad vaere med at bestille med for stor diameter primaerroer saa forsvinder bundtraekket i motoren.
Teflon holder ikke ligesaagodt som bronzestyr ( som man selv kan lave med et kit). Bruger den olie eller hvorfor skal styrene laves ?

Piet

Indlægaf Piet » 13. jun 2003, 14:42

Tak for svarerne David, hmm den sender røgslør ud når man starter og hvis man giver den lidt gas efter tomgang, så jeg er helt sikker på at problemet ligger i topstykkerne, det mest skod er dog at det gjorde den ikke før jeg sendte dem til renovering/eftersyn, og jeg bliver vanvinttig af at se på den røgsky :((

Piet

Indlægaf Piet » 13. jun 2003, 15:02

Holy smoke det er da utroligt billigt for de headers hos summit :)) tak for det David jeg har allerede bestilt et sæt keramisk coated 1 5/8 in. primary tubes, 3 in. collectors, Competition headers.

Tilbage til "Generelt forum"