Der er nu 53 personer og 29 Vetter tilmeldt til sommertræffet d. 20-22 juni. Yderligere 15 Vetter har givet (foreløbigt) tilsagn om at dukke op til 50-Vette-Happeningen lørdag d. 21. juni kl. 15-17. Alt i alt, er vi nu oppe på 44 Vetter foreløbigt.
Igen vil jeg takke alle de, som har tilkendegivet, at de vil støtte projektet ved at møde op.
Nu mangler vi kun 6 Vetter i at nå det magiske tal: 50.
Er det muligt at loppe seks yderligere Vette-ejere op for at gøre vores vision til virkelighed???
Ring eller mail til vores redaktør, Christian Vinaa, eller undertegnede hvis du vil være en del af denne enestående oplevelse - 50 Vetter i kortege i det danske sommerland, til markering og fejring af Vetten's 50-års fødselsdag.
50-Vettehilsen
Claus
Sommertræf og 50-Vette-Happening Barometer
-
Re: Sommertræf og 50-Vette-Happening Barometer
Det ser jo ud til at det kan lykkedes . Så må vi jo håbe at den lokale tankstation er forberedt , på at få overskudet for resten af året ind på en enkelt dag :-))
Hvem bliver Tropfører for kortegen ?. Jeg hørte jo at Formanden havde fået nr. 11 ?.......... Mellem os 2 Claus......Du havde stadig fået nr. 1 ,Hvis det stod til mig :-))
ENDNU ENGANG:
Så lad os dog sparke R.. dette corvetten`s år ,og få De sidste 6 vetter med !!!!
vettehilsen
Allan
Hvem bliver Tropfører for kortegen ?. Jeg hørte jo at Formanden havde fået nr. 11 ?.......... Mellem os 2 Claus......Du havde stadig fået nr. 1 ,Hvis det stod til mig :-))
ENDNU ENGANG:
Så lad os dog sparke R.. dette corvetten`s år ,og få De sidste 6 vetter med !!!!
vettehilsen
Allan
Re: Sommertræf og 50-Vette-Happening Barometer
Efter et par hyggelige timer ved telefonen i går er det lykkedes mig at få tilsagn fra et par stykker mere, og så var der lige et par af fruerne der skulle have sparket lidt til manden, så de også kan komme! Jeg gætter på at mine opringninger til ialt 15 medlemmer resulterer i at der kommer 6-8 biler mere.
Med andre ord - jeg tror på at det nok skal lykkes at samle 50 Corvetter på en gang, men jeg tror ikke det er realistisk at få 50 Corvetter til at køre i kortege... det stemmer heller ikke helt overens med de til og af pressegruppen udmeldte planer. Vi forventer (og har lovet) at der vil holde 50 Corvetter samlet på parkeringspladsen ved Kroen mellem kl 15 og 17.
Claus, du får nærmere info når vi ses lørdag.
Vette-hilsner
Vita
Med andre ord - jeg tror på at det nok skal lykkes at samle 50 Corvetter på en gang, men jeg tror ikke det er realistisk at få 50 Corvetter til at køre i kortege... det stemmer heller ikke helt overens med de til og af pressegruppen udmeldte planer. Vi forventer (og har lovet) at der vil holde 50 Corvetter samlet på parkeringspladsen ved Kroen mellem kl 15 og 17.
Claus, du får nærmere info når vi ses lørdag.
Vette-hilsner
Vita