Mødereferat kan ses under "Meddelelser fra bestyrelsen"
Mvh
Allan
Referat fra bestyrelsesmøde 18 januar
Referat fra bestyrelsesmøde 18 januar
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
MHS: På sidste b.møde blev
MHS: På sidste b.møde blev det besluttet at lade det være op til GF at beslutte, om klubben skal være medlem af organisationen. Hvis ikke vi er medlem, skal vi selv tegne ansvarsforsikring. Nissen finder ud af, hvad der er billigst for klubben, med plusser og minusser, klar til GF.
Nu kan jeg dårligt nok tillade mig og blande mig i dette da jeg ikke har fået købt en C4 endnu og derfor ikke har stemmeret, og må derfor bruge denne tråd.
Men fravælger vi MHS må dem der er tilbage med en veteranforsikring finde en anden klub for at have en gyldig forsikring.
Og næste ting, kunne vi få lavet en smartfone app til hjemmesiden vil dette skabe liv samt øjebliks billeder.
Nu kan jeg dårligt nok tillade mig og blande mig i dette da jeg ikke har fået købt en C4 endnu og derfor ikke har stemmeret, og må derfor bruge denne tråd.
Men fravælger vi MHS må dem der er tilbage med en veteranforsikring finde en anden klub for at have en gyldig forsikring.
Og næste ting, kunne vi få lavet en smartfone app til hjemmesiden vil dette skabe liv samt øjebliks billeder.