De ordre jeg har lagt hos Ecklers er altid havnet med zip 5240.
Under " Corvette Club Denmark, Nord Birkevej 21, Odense 5240, Att Dennis Jørgensen.
Er det en forkert club konto?
Allan Lund
Rabat hos Ecklers?
-
Mystisk ?? Her er hvad der
Mystisk ??
Her er hvad der står på Eckler's hjemmeside under "billing address" på min ordre : CORVETTE CLUB DENMARK, BENLOSEBY 38, ATTN: ALAN HENCCE, RENGSCED, 4100 DK
I medlemslisten er jeg kommet frem til at det er medlem nr.408 Alan Hintze.
Jeg har også tjekket Dennis Jørgensen på Krak, det er et firma der hedder DJ maskin & autorep. og han er ikke medlem af CCD ?
Guderne må vide hvorfor Eckler's bruger postnr. på tilsyneladende tilfældige personer (undskyld Alan & Dennis ;-)) Det er vist en opgave for bestyrelsen ?
Allan, Esbjerg
Her er hvad der står på Eckler's hjemmeside under "billing address" på min ordre : CORVETTE CLUB DENMARK, BENLOSEBY 38, ATTN: ALAN HENCCE, RENGSCED, 4100 DK
I medlemslisten er jeg kommet frem til at det er medlem nr.408 Alan Hintze.
Jeg har også tjekket Dennis Jørgensen på Krak, det er et firma der hedder DJ maskin & autorep. og han er ikke medlem af CCD ?
Guderne må vide hvorfor Eckler's bruger postnr. på tilsyneladende tilfældige personer (undskyld Alan & Dennis ;-)) Det er vist en opgave for bestyrelsen ?
Allan, Esbjerg
-
Hej, fint nok med rabat
Hej, fint nok med rabat hos Ecklers, men som eksempel vil jeg lige nævne Zip Corvette i Virginia. Her har jeg købt nye bremsedele til min 68. Power brakebooster til 159,95, pris hos Ecklers 219,99. Prøv så lige at lave dit regnskab med vores rabat i klubben, det kan overhovedet ikke matche Zip priserne. Så jeg giver ikke meget for deres rabat. Vil lige sige at jeg har handlet meget hos Ecklers med klubrabat, men det ophørte da jeg fandt Zip Corvette. Det skal lige siges at det er nøjagtig samme booster begge steder. Har tjekket prisen idag 11-03-2013. Priserne hos Zip Corvette er rene katalog priser uden rabat, tænk hvis man kunne lave en aftale der, så kunne det blive endnu billigere.
Hilsen Johnny #819
Hilsen Johnny #819
-
Hej Johnny Ja jeg er enig
Hej Johnny
Ja jeg er enig med dig i, at det kunne være spændende med en rabataftale med Zip. Jeg skiftede til Zip efter Sharon stoppede hos Ecklers.
Hun havde styr på vores ting - det har der ikke været siden. Sidste gang, og jeg mener sidste, jeg handlede med dem tog det over 20 min. i tlf. bare for at finde vores numre o.a.
Bare ikke godt nok.
Man kan sagtens give en god rabat, når bare udgangspunktet er højt nok..........
Forøvrigt er Rabat en by i Marokko:party1:
Ja jeg er enig med dig i, at det kunne være spændende med en rabataftale med Zip. Jeg skiftede til Zip efter Sharon stoppede hos Ecklers.
Hun havde styr på vores ting - det har der ikke været siden. Sidste gang, og jeg mener sidste, jeg handlede med dem tog det over 20 min. i tlf. bare for at finde vores numre o.a.
Bare ikke godt nok.
Man kan sagtens give en god rabat, når bare udgangspunktet er højt nok..........
Forøvrigt er Rabat en by i Marokko:party1:
-
Hej Søren! Ja det er da
Hej Søren!
Ja det er da nemt at give rabat på den måde. Kan ikke forstå hvorfor det er så vigtigt at bruge Ecklers, men det kan jo være uvidenhed. Jeg har gjort opmærksom på dette for der er da en hel del penge at spare. :patriot:
Ja det er da nemt at give rabat på den måde. Kan ikke forstå hvorfor det er så vigtigt at bruge Ecklers, men det kan jo være uvidenhed. Jeg har gjort opmærksom på dette for der er da en hel del penge at spare. :patriot:
-
Nu handler tråden her jo
Nu handler tråden her jo ikke om HVOR man handler, men hvordan vi får rabatten hos Eckler's og hvordan vi finder vores ordrer på deres hjemmeside.
Som side bemærkning til ZIP kan jeg tilføje, at der lægges 5 % state tax, oveni deres priser, hvis man bruger shopUSA !
Allan
Som side bemærkning til ZIP kan jeg tilføje, at der lægges 5 % state tax, oveni deres priser, hvis man bruger shopUSA !
Allan
-
Undskyld at jeg gjorde opmærksom
Undskyld at jeg gjorde opmærksom på køb af billigere dele hos Zip i jeres tråd.