Tidlig weekendtur til Rold

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Poul J
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. apr 2004, 22:14

Hej Johnny Når du har tilmeldt

Indlægaf Poul J » 3. mar 2013, 19:12

Hej Johnny
Når du har tilmeldt jer til Østrig vil jeg fortælle dig om betaling
Poul Erik

(udmeldt) Kurt
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. mar 2010, 23:13

Vi vil også gerne være

Indlægaf (udmeldt) Kurt » 9. mar 2013, 20:49


Vi vil også gerne være med mvh. Per Sæbemand 443.

Kurt Pedersen nr.1062 2 personer

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hvordan med betalingen ?? Vi

Indlægaf usa1#137-841 » 10. mar 2013, 06:28


Hvordan med betalingen ??
Vi skulle jo nødigt få afbud :-)


Godt du mindede mig om det, jeg skal lige se at få betalt.

Ikke for at være sortseer, men hvad med evt. Snevejr? Er der mulighed for sent afbud?

Hvis det er koldt og sne bliver mine brede dæk lige så glatte som en plastik kælk og så er det umuligt at køre nogle steder.


Hilsen
Flemming.

Ps. Selvfølgelig bliver der SOL OG 15 GRADER.

Poul J
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. apr 2004, 22:14

Det kan nåes endnu, der

Indlægaf Poul J » 10. mar 2013, 14:06

Det kan nåes endnu, der er stadig ledige værelser.

Hej Flemming, det der med betaling. Du ved jo godt, at i, fra Sjælland(d........), skal betale før i kører på broen, sådan fungerer det også på Rold Gl. Kro. Vi her fra "Hovedlandet" må vente med at betale til vi drager afsted søndag formiddag.

Nå, spøg tilside, vi betaler hvert par når vi drager afsted søndag morgen. Der kan afbestilles indtil 5 dage før weekenden.

Med hensyn til kulde, sne og glatte dæk, så tror jeg vi kan låne to æsler af Knud Erik så trækker vi Corvetten til Rold, der er vel trækkrog på en Corvette, altså en omvendt "Jydekrog"
I øvrigt Flemming, har du set eller hørt om Karen og Johnny Pace Car har tilmeldt sig turen til Østrig?, jeg har lovet at informere Johnny om betaling til Rold turen, når han har tilmeldt sig Østrigturen.

Hilsen
Poul Erik

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

hej Poul Erik. Jeg tror at

Indlægaf usa1#137-841 » 10. mar 2013, 16:35

hej Poul Erik.

Jeg tror at Johnny har problemer med sin computer, for det kan vel ikke tænkes at han har glemt at tilmelde sig Østrigsturen?
Tak for tilbudet vedr. Lån af 2 æsler, men jeg tror jeg takker nej til det, tænk hvis de pludselig stopper op og jeg ikke kan bremse, så har jeg pludselig tu Æsler på fronten, det ville nok more Mustang klubben, det kan vi ikke risikere.

Næh, så hellere lade Johnny stille sig bag dem med bagdelen i vejret, så kan de give ham et Los i R.... Så han ryger til tasterne. Haha.

Hilsen
Flemming.

Johnny Pace Car
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jul 2009, 22:24

Hej Johnny Når du har tilmeldt

Indlægaf Johnny Pace Car » 10. mar 2013, 21:05


Hej Johnny
Når du har tilmeldt jer til Østrig vil jeg fortælle dig om betaling
Poul Erik


Jeg kan godt forstå du undrer dig Poul Erik, jeg har en Corvette som helt sikkert kan køre både til Østrig og hjem igen, uden at slå en forkert skid... men vi har ikke tid min ven, ellers var vi for længst tilmeldt :bag:

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Det kan nåes endnu, der

Indlægaf usa1#137-841 » 11. mar 2013, 08:49


Det kan nåes endnu, der er stadig ledige værelser.

Hej Flemming, det der med betaling. Du ved jo godt, at i, fra Sjælland(d........), skal betale før i kører på broen, sådan fungerer det også på Rold Gl. Kro. Vi her fra "Hovedlandet" må vente med at betale til vi drager afsted søndag formiddag.

Nå, spøg tilside, vi betaler hvert par når vi drager afsted søndag morgen. Der kan afbestilles indtil 5 dage før weekenden.

Med hensyn til kulde, sne og glatte dæk, så tror jeg vi kan låne to æsler af Knud Erik så trækker vi Corvetten til Rold, der er vel trækkrog på en Corvette, altså en omvendt "Jydekrog"
I øvrigt Flemming, har du set eller hørt om Karen og Johnny Pace Car har tilmeldt sig turen til Østrig?, jeg har lovet at informere Johnny om betaling til Rold turen, når han har tilmeldt sig Østrigturen.

Hilsen
Poul Erik


Hej Poul Erik.

Jeg ved godt at man normalt kan afbestille i sidste øjeblik, men da i har lavet et specielt arrangement med tilmelding til spisning m.m. er det jo en anden sag.

Det er helt OK med 5 dage før, så kan vi jo nå at se vejrudsigten.




Hilsen
Flemming. (Djæveløen).:yo:

Johnny Pace Car
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jul 2009, 22:24

Så er Vetten top gejlet...ved

Indlægaf Johnny Pace Car » 4. apr 2013, 19:55

Så er Vetten top gejlet...ved godt det er værdiløst med alt den salt, men har det nu bedst med det :noide: Det bliver dejligt at se jer alle igen:hurray: Seeess i morgen eftermiddag.

Poul J
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. apr 2004, 22:14

Skide godt Johnny, jeg har

Indlægaf Poul J » 4. apr 2013, 23:04

Skide godt Johnny, jeg har også lige tørret støvet af den gamle.
Gider du lige holde øje med om jeg har tabt noget undervejs, Lise og Jeg kører fra Vejle omkring ved tolvtiden, det kunne jo ske der faldt lidt af.
Vi glæder os til at se alle.

MVH
Poul Erik

Johnny Pace Car
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jul 2009, 22:24

Skide godt Johnny, jeg har

Indlægaf Johnny Pace Car » 5. apr 2013, 10:40


Skide godt Johnny, jeg har også lige tørret støvet af den gamle.
Gider du lige holde øje med om jeg har tabt noget undervejs, Lise og Jeg kører fra Vejle omkring ved tolvtiden, det kunne jo ske der faldt lidt af.
Vi glæder os til at se alle.

MVH
Poul Erik

Bare i orden, men nu har vi jo været til en del træf sammen, og gået efter dig, sjældent der falder noget af :bag:


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster