Hvad har du af projekter i år???

Teknisk relateret snak
Nillerdrengen. #531
Indlæg: 0
Tilmeldt: 25. aug 2005, 21:02

OK... Selv om det er

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 3. jan 2010, 19:43


OK... Selv om det er svært at indrømme... Så var min mening med denne her tråd at I skulle komme ud af busken. Og ikke kun handle om min gamle smallblock... Det var bare ment som en teaser!
Jeg VED at der er nogen der har købt nye biler, jeg ved også at der er landet flere nye motorer.... Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om den der "Mystery Motor".... Kom Nuuuuu

Billeder og historier PLEASE



Det jeg har lavet, er lidt for omfattende til at skrive det her,men her er lidt af det
Renovering af ruderamme.
Fender Flares.
Komplet nyt ledningsnet.
Nye dæk - fælge.
Ny gearkasse.
Maling.
En længere artikel er på vej til CCD-trykkeriet. Det har ikke kunne nås til næste udgave, da fristen udløb 1-12

Niels:driving:

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Nillerdreng Du kan roligt afsende den,

Indlægaf Lykkemark » 3. jan 2010, 23:51

Nillerdreng

Du kan roligt afsende den, se bort fra denne deadline, den er skubbet, da udgivelsesdatoerne er ændret jvf GF beslutning.

Lykkemark

Claes
Indlæg: 0
Tilmeldt: 3. mar 2004, 12:38

Hvorfor gør du det allan?

Indlægaf Claes » 10. jan 2010, 13:53

Hvorfor gør du det allan?

redrrat-1115
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. feb 2009, 11:41

Ikke det store

Indlægaf redrrat-1115 » 12. jan 2010, 11:16

Jeg hentede min ´68 hjem fra Seattle for et år siden. Det eneste jeg har gjort ved den er at forstærke det ene beslag på motorhjelmen, det var mæt af dage.
Inden sæsonen skal jeg have skiftet tændrør, som jeg også tog med hjem fra USA til den nette sum af 0,79$. Derefter skal jeg have justeret karburatoren så motoren kommer til at spinde som en mis.
Derudover skal jeg finde en garage til den da jeg er flyttet til Hellerup og bilen stadig står i Viborg...


Hilsen Julian

k651
Indlæg: 0
Tilmeldt: 1. apr 2008, 17:42

Hej mit project er at

Indlægaf k651 » 16. jan 2010, 23:50

Hej mit project er at få den ud af garagen i år, vi er snart færdig med udstødnings rør, det var noget af en kold omgang termometeret sagde -7 til 11 grader i de dage, så går det sjove af det, håber snart af det skifter til + grader
hilsen kim
2189

ROMMEL
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. apr 2004, 16:30

Hej Allan, Hvis du har

Indlægaf ROMMEL » 17. jan 2010, 17:28

Hej Allan, Hvis du har køleproblemer skal du ihvertfald ikke blænde din by-pass slange af, den er der for at hjælpe med hurtigere afkøling. køb hellere en god vandpumpe med højere flow.
mvh.Rommel


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster